donderdag 16 juli 2009

Bedankt fotograaf.


Deze keer een foto van mijn man die altijd al mijn kaarten fotografeert en op de computer zet. Want daar heb ik dus echt geen verstand van.
Ik ben echt een oen in zulke dingen 'k ben al blij dat ik mijn blog bij kan houden maar dan houdt het ook op.
Gaat er iets verkeerd is het altijd Bram de comp doet het niet meer en Bram krijgt het altijd weer goed .
Bram bedankt voor alles wat je voor mijn hobby doet.

Kijk ook eens op Bram zijn Blog zal hij ook heel leuk vinden

6 opmerkingen:

  1. wat een supermooie foto van hem zeg geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtoge foto van hem zeg geweldig en wat leuk een man die met je meedenkt ik benijd je een beetje ;0) de mijne snapt al die hobbies niet hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje wel Marijke voor je berichtje. Het is ook één van zijn hobby's ,Hij is ooit begonnen met een computer met van die cassette bandjes ongeveer 25 jaar geleden denk ik ,maar nu is zijn grote passie fotograferen

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier het zelfde probleem Jannie,ik bak er ook niks van,kan ze nog niet op me blog zetten.
    Gelukkig dat me jongste dochter nog thuis is,die doet het voor me.
    Maar jou man die kan prachtige foto,s maken hoor.
    daar kan je gewoon van genieten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie foto en ontzettend lief zeg dat hij je elke keer weer helpt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Riet en Angelique bedankt voor jullie berichtjes .

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen