donderdag 9 juli 2009

Feest week bij de club van Tiets


De club kaarten maken bij Tiets viert deze week haar 5 jarig jubileum .
Tiets en het hele Team van Harte Gefeliciteerd.
De leden krijgen de gehele week sketches en scrap online en workshop die we kunnen maken en er zijn ook prijzen aan verbonden ,echt super leuk allemaal.
De eerste kaart is gemaakt naar een sketch van Tiets en de tweede naar een S.O.L .van Sandra .
Ik ga gauw weer verder freubelen want ik loop een beetje achter we krijgen dan ook zoveel leuke voorbeelden van de dames .

8 opmerkingen:

  1. super mooie kaarten Jannie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie, ook ik ben bij je terecht gekomen. En je hebt schitterende creaties hoor!!
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Trudy en Anita voor de complimenten en leuk dat je me ook gaat volgen Anita.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lievers... mooie kaarten hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaartjes Jannie,leuke stempels, heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gemaakt Jannie,

    Ja we worden verwend he bij Tiets haar club.
    Ik moet nog beginnen, ga het maar gauw doen.

    groetjes en veel plezier nog
    Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Karin Riet Hil en Bram bedankt voor jullie reacties en voor het langskomen .

    Tot de volgende keer maar weer.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen