zaterdag 25 juli 2009

Speciaal voor jou


Deze keer 2x paars , de ene mijn lievelings meisje en de andere stempel heb ik gekocht voor als je eens geen cute stempel kan gebruiken.
Het Sugar Nellie stempeltje genaamd Daisy heb ik ooit eens besteld bij funky kits met nog meer stempels maar het is nooit aan gekomen.
Ik vond dit toen en nu nog heel erg jammer ,het zou een kerstkado worden , maar helaas geen kado en 50 euries kwijt.
Nu vanmorgen vroeg zag ik dat Sandra dit stempeltje te koop aanbood en ik heb gauw gemaild dat ik het graag wil kopen en nu maar hopen dat ik de eerste ben met reageren ,heb nog niets gehoord dus afwachten maar.
Allemaal een fijn weekend .

p.s. ik kreeg net mail dat ik te laat was het is al verkocht ,helaas .

12 opmerkingen:

  1. wat een schatjes , helemaal mijn kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh prachtige kaartjes Jannie! ja de Daisy stempel is een schatje...maar ook bij mij kwam ze toen niet aan...ik heb haar opnieuw besteld en toen na 2 maanden kreeg ik toch nog de eerst bestelde Daisy...toen had ik er 2 maar ja.. 1 daarvan heb ik toen maar verkocht..dus heb ik helaas geen Daisy voor jouw...jammer dat je te laat was...maar wie weet krijg je haar ooit nog eens te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje wel voor de berichtjes meiden altijd leuk om weer te lezen .

    Janny ik weet één ding voorlopig bestel ik niets in buitenland .

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaartjes Jannie, echt heel mooi.
    En jammer van je bestelling. Ik ben ook niet zo'n held dat ik in het buitenland bestel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww Jannie,wat een schitterende kaartjes ,prachtige stempels, heel mooi papier zeg, prachtige kleuren.
    O wat zonde van je geld zeg,ik ben geen held om in buitenland te bestellen.
    Ik heb vandaag ook heerlijk een kaartje gemaakt.
    Morgen zal Bianca,haar der opzetten.

    Liefs knuf Riet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jacqueline en Riet bedankt voor jullie complimenten en berichtjes ,
    Nee ik bestel echt voorlopig niets meer in buitenland en nu kan je hier in NL ook al veel meer stempels kopen als vorig jaar .

    Fijn weekend verder en de groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van kleurrijk kaarten, maar ook van diepe en sprekende kleuren, dus jouw kaartjes vind ik ook helemaal SUPER!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauuuw, prachtige kaarten heb je gemaakt zeg! en wat ozoo jammer van die stempel, ik bestel regelmatig in het buitenland en dat is tot nu toe gelukkig nog altijd goed gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes weer, hele mooie kleuren...

    Zonde van je centjes Jannie.
    En nog erger je hebt nu nog steeds dat stempel niet.

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 absolutely stunning cards dear what beautiful colours and colouring, you are a true artist
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow two beautiful cards the colours are incredible and really zing...I love your Daisy image shes gorgeous
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ula Angelique en Bram dankje voor de complimenten en het bezoeken van mijn blog .

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen