woensdag 15 juli 2009

Wat een lief meisje hé.

Weer eens een vintage kaartje gemaakt, ik vind het best wel moeilijk hoor, geloof dat ik 2 uur over de afwerking heb gedaan , dan vond ik het lintje niet mooi ,dan was de kleur niet naar mijn zin ,toen was de bloem te groot en weer maar zoeken in de voorraad naar wat anders enz enz . Hebben jullie dat nu ook wel eens ? (LOL). Uit eindelijk na een soort ontploffing rondom mijn werkplek van alle materialen is hij toch af gekomen .
De sketch hebben we vorige week van Tiets gekregen i.v.m. feestweek .

10 opmerkingen:

  1. hahahha heel herkenbaar... veel hebben hier last van. Maar uiteindelijk is de kaart dan nog mooier dan je had verwacht... zoals jouw kaart. Erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja ontploffing, het lijkt wel een slagveld af en toe :)

    Maar het resultaat mag er weer zijn, prachtig kaartje Jans...

    Groetjes, van je fotograaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Jannie,lief plaatje, heel mooi papier.
    Ja dat heb ik ook hoor,dan net een verkeerde kleur bloem of lint, en dan wacht ik wel eens een poosje, en in eens heb je alles.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor helemaal herkenbaar...maar hij is super gelukt Jannie ...het meisje is zeker heel lief;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt me heel erg bekend voor hoor, moet ook altijd na elk kaartje eerst de "zooi" weer opruimen hihi! Wat heb je een schitterende kaart gemaakt!! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind he geweldig jee wat een leuke joh nu ja je hebt er twee uur over gedaan mar hallo zeg hij mag er zijn hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou twee uur over doen, maakt het uit joh maar hee hij mag er zijn hoor geweldig is hij geworden echt een hele gave

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben ik nog even
    ik kreeg een award vandaag ( tweede keer n 1 week) en ik geef hem graag aan jou door , ik vind dat je hele leuke creaties maakt kom je hem even er afhalen??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi allemaal bedankt voor het langskomen en de complimenten .

    En Marijke jij heel erg bedankt voor je award .
    Ik ben er heel erg blij mee

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen