zaterdag 8 augustus 2009

Daisy stempel cadeau gekregen.

Gisteren kreeg ik van mijn dochter deze stempel cadeau, waar ik heeeeel blij mee ben .
Dankje wel Antoinette .
Ze heeft hem nog een keer voor mij besteld bij funky kits en nu is het gelukkig wel goed gegaan met de bezorging . (zie bericht 25 juli).
En het is echt mijn lievelings stempel dus jullie zullen Daisy nog wel meer zien hoor.
Ik ga nu eerst een bedank kaartje voor Antoinette maken met Daisy natuurlijk en het moet in de paars lila kleuren want daar houd ze zo van .
Allemaal een fijn weekend.

7 opmerkingen:

  1. Ohhh Jannie,wat lief van haar.
    Wat een prachtig kaartje,ja de stempel is geweldig.
    Ik heb hem zelf ook.
    Wat een mooi papier zeg.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieffie is dit geworden hij is ook echt leuk die stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan ben je er zeker erg blij mee!
    Het is een snoepie!
    Prachtige kaart geworden met leuke extra's en de kleuren ook erg mooi, diep en sterk.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook een schatje hoor!!

    En de kleuren zijn ook heel lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card dear Jannie. Love the image and it is so beautifully coloured. Have a great weekend Love Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat je haar nu dan eindelijk hebt ..lief van je dochter!
    de kaart is ook supers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo eindelijk is t me gelukt een reactie te plaatsen.maar t spreekwoord zegt; Beter laat dan nooit dussss......... Het is echt een onwijs gave stempel.Ik word er helemaal vrolijk van als je hem ziet.
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen