donderdag 15 oktober 2009

Hartelijk gefeliciteerd.

Hallo allemaal leuk dat jullie weer even komen kijken .
Ik heb me weer eens gewaagd aan een vintage kaartje.
Het papier is ook uit de oude doos maar wel heel mooi vind ik zelf bruin en blauw echt gaaf.
Het is van Saron Ann en het komt uit de Timeless collection .
Het plaatje is een embossed sticker van Le Suh.
Straks ga ik eerst de kaart van de scrap online van Marlene bij de club van Tiets afmaken en dan zien jullie hem hier wel weer verschijnen.
Een hele fijne dag toegewenst.

19 opmerkingen:

  1. gorgeous sweetie, beautiful details and i love the blue's you have used.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh What a great card, love the yummy colour scheme
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Jannie...het is een schoonheid van een kaart hoor!!
    Ik vind hem heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart!!!!!
    mooie kleuren!!!!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous card Jannie, So romantic and beautifully embellished!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een schitterende kaart Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vintage kaartje Jannie, heel mooi deze kleuren zo.

    Gr.Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt de vintage helemaal in je zeg. tjee wat is dat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooi vintage kaartje Jannie, echt prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie,
    Wat leuk dat je mijn kookblog hebt gevonden en ik wens je er dan ook veel plezier mee!
    Wat maak jij ook een mooie kaartjes, vooeal deze vind ik super. Ik heb zelf pas vintage ontdekt en het ligt me geloof ik wel.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oja, en ik ben ook volgster geworden van je blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wow Jannie this is stunning...you have such a beautiful way with vintage feeling cards...love it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige vintage kaart Jannie! Heel leuk is het plaatje in tagvorm. En alle versieringen maken het helemaal af!

    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh hun, your card is divine! I love the image and the colours you have used are gorgeous!
    Hugs Tab xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jannie erggggg mooi deze vintage kaart en een super kleuren combi.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jannie re staat iets op mijn blog voor jou.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh Jannie,wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.
    Prachtig papier ,mooie kleuren.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen