donderdag 26 november 2009

Award


Deze mooie award heb ik gekregen van heel veel blog vriendinnen,
allemaal bedankt.



Dit zijn een paar regeltjes


1. Kopieer de Award naar je site.
2. Link naar de persoon van wie je de prijs hebt gehad.
3. Noem 7 dingen over je zelf.
4. Benoem 7 andere bloggers.
5. Link naar deze blogs.
6. Laat een bericht achter op de blogs die je nomineert.


Zeven dingen van mijn zelf.

1 Dat ik dat heel moeilijk vind.
2 Dat bloggen super leuk is.
3 Dat ik zonder mijn man geen blog had want die is mijn rechterhand in blogland
4 Naar een hobby winkel gaan helemaal geen straf is.
5 Dat ik elke dag wel aan de crea ben.
6 Dat ik heel veel mijn cuttle bug gebruik.
7 En nog veel wil leren over inkleuren van stempel afdrukjes.


En ik wil deze award doorgeven aan.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award Jannie!!

    Bedankt voor het doorgeven van de award aan mijn bloggie!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jannie een hele leuke en mooie award!

    En wat lief dat dat je hem aan mij doorgeeft!\

    Lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie, van harte gefeliciteerd met je Award, en wat leuk dat je mijn blog benoemd het, hartstikke bedankt.... Liefs Conny

    BeantwoordenVerwijderen