zaterdag 14 november 2009

Christmas Greetings.

kHier een kaartje met het mooie papier van making memories en dan de serie mistletoe.
Echt traditioneel rood en groen en ik vind het nog steeds heel mooi en warm.
Plaatje is weer van internet , dit keer de bloemen gemaakt met de pons van Nellie Snellen.
En het kant heb ik hier op het dorp gekocht.
Het is vandaag echt freubel weer dus ga ik maar aan de crea.
Even geen kerst vandaag want ik ga wat kaarten maken voor mijn moeder, zij borduurt ze en ik maak er een kaart van. (leuk toch zij is 84 jaar)
Allemaal een fijn weekend,

9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige traditionele kerstkaart! Leuk plaatje weer.
    Fijn weekend, het is inderdaad lekker fröbelweer, ik ga hier ook wat doen!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weer Jannie!!

    En wat fijn om zo samen kaarten te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n traditionele kaart, heel mooi kaartje, en wat leuk dat je samen met je moeder kaarten maakt. Jij ook fijn weekend.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauuuw wat schitterend jannie!! super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Jannie, mooie in die echte kerstkleuren! Wat leuk dat je moeder nog zo actief is, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Jannie.
    Zeker heel mooi papier.
    Lief plaatje zeg.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattig kaartje en wat leuk dat jouw moeder nog helpt met borduurwerk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'n hele mooie weer Jannie en wat heerlijk dat je dit nog samen met je moeder kan doen!
    Oooh, en er staat ook nog wat op m'n blog voor jou!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen