woensdag 11 november 2009

Christmas Magnolia

Dit kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe serie van Magnolia.
Marlous van de scrap winkel doe@ding in Spijkenisse had ze vrijdag binnen gekregen.
Maar zelf kon ik er niet heen omdat ik ziek was maar een lieve vriendin heeft ze voor mij meegenomen, super bedankt nog Christien .
Ik vind ze heel lief en het is weer eens heel wat anders.
De layout heb ik een beetje afgekeken van Jacqui ik had dit op haar blog gezien en vond het gelijk zo schattig.
Ik ben aardig in de kerstsfeer aan 't komen het heeft lang geduurd maar nu gaat het heerlijk.
Allemaal een fijne dag toegewenst en bedankt voor alle leuke berichtjes die jullie achterlaten.
Deze worden altijd met veel plezier gelezen.

19 opmerkingen:

  1. Beeldschoon Jannie!!! pfff ben wel een beetje jaloers hoor, zit nog steeds op bestellingen en de kit te wachten, maar ja geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
    Maar het is een schatje hoor!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooowww deze is super jannie!! en wat zijn ze lief die nieuwste magnoliaatjes, ik hoop ook dat ik ze snel binnen krijg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is So Gorgeous!!..Tilda is Super Cute...your coloring and details are Fabulous!!..Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf kaartje!!! Egt heel leuk :-)...

    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje geworden en dat stempeltje is om te zoenen.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh my word this is so gorgeous, a beautiful christmas card. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Jannie,wat een prachtig kaartje.
    Lief stempeltje zeg,mooie lo.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief kaartje, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous Christmas card sweetie, love the beautiful colours and papers x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart!!!
    het papier en de kleuren zijn ok zo mooi.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje. Super mooi. Mooie kleuren, mooi gekleurd, mooi papier. Echt helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, Jannie ik vind hem super! Wat prachtig en heel schattig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is prachtig Jannie..wat een schattig stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jee Jannie, je blijft maar mooie kaartjes maken, deze is ook weer zo'n topper, papier is super en leuk die nieuwe Magnolia, lief dat je vriendin hem opgehaald heeft!

    Lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje geworden en dat stempeltje is zo liefffffffffff ee ga zeker achter aan de new magnoliaatjes gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een erg mooie kaart geworden, leuk met dat muziekpapier. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een erg mooie kaart geworden, leuk met dat muziekpapier. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een MOOI en LIEF kaartje Jannie, die nieuwe Magnolias zijn super leuk.
    Heel mooi gemaakt en dat rolletje muziekpapier als extraatje vind ik zo'n leuk detail!
    groetjes Ula

    Nog iets... ik denk, dat je ook eventjes op min blog moet kijken...

    BeantwoordenVerwijderen