dinsdag 3 november 2009

Eindelijk Christmas.

Hé hé hier is dan mijn eerste kerstkaart. Ik ben nog nooit zo laat geweest met de kerstkaarten.
Nu ben ik geen grote fan van kerstkaarten maken en dat zal het ook wel een beetje zijn.
Maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het toch wel weer leuk .
Het papier heb ik vorig jaar december al gekocht voor dit jaar,ik vond het zo mooi en ook wel omdat er vorig jaar weinig mooi kerst papier te koop was .
Niet wetende dat er dit jaar zoveeeeel schitterend papier te koop is.
Ik ga maar gauw weer verder want anders komt het niet goed hé.
En we hebben geen clubs dus kunnen we gewoon doorgaan met kaarten maken .
Ik mis clubs echt al na 1 dag erg hé hoezo verslaafd????????????
Hoe is het met jullie al afkick verschijnselen ????
Fijne dag verder en veel freubel plezier

Ps de LO is van een sol van Marlene bij de club van Tiets

23 opmerkingen:

  1. Ook al ben jij niet een fan....het is wel een fantastisch kerst kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderschone kaart!! Echt prachtig Jannie! Zo zacht en mooi van kleur!

    Ik zal ook blij zijn als we weer op de club terecht kunnen...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, mooie in die zachte grijstinten hoor! En Clubs missen??? Echt wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Jannie, wat een "bjoetie" van een kaartje. 'n fantastisch begin hoor!
    En clubs missen????? Hoe kom je daar nou bij???

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik mis het ook enorm zeg.... Je eerste kerstkaart is parchtig geworden!! schitterend gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow jannie, your card is stunning. The colours are beautiful and I love the image!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Jannie, your card is stunning. I love the colours and the image is beautiful!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stunning card Jannie, beautiful colours and I love this Sugar nellie stamp
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jannie je kerstkaart is Prachtig!!
    mooie kleuren ook.
    ook ik mis de clubs al.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh totally delish,sweetie, love the colours and the image is too cute!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Jannie,
    Ik vind juist erg mooi die zachte grijsblauwe tinten net als die kerstster.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Jannie, het papier is super mooi! Geweldige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card, wonderful sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en heel mooi papier vind dat blauw grijze echt mooi winters, en daar is dit jaar weer niet veel van uitgebracht volgens mij.

    Lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kaart Jannie en ja tis wat met clubs...vind der niks aan zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is Absolutley Gorgeous!!..the image, papers and layout are Beautiful!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind dit een hele mooie kaart. Het stempeltje vind ik ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geen fan! Het ziet er prachtig uit en wat een super kleuren bijelkaar.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heej verslaafde ;-)...

    Nu had je wel mooi de tijd voor je kerstkaartjes :).

    Maar een leuk/mooi kaartje, bekende kleuren papieren, hihi...

    Groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wow your card is just so very pretty!
    Love your sweet image and your colours are gorgeous!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A perfect creation in everyway dear, just adore it
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind dit een hele mooie kaart. Zo zacht met al die grijs tinten. Het stempeltje vind ik ook geweldig is van wiff toch vraagje die kerstster op je kaartais dat een mal of pons laat even weten op me blog gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen