donderdag 26 november 2009

Fijne kerstdagen.


Heb de lay-out van Christa met het envelopje maar weer eens opgezocht,ik blijf het een leuke kaart vinden .
Hier een rechthoek en een vierkante kaart gemaakt, ieder met een verschillende stempel.
En ja het papier is nog niet op , dus wordt vervolgd . Of jullie moeten het zachtjes aan genoeg vinden dan zeg je het maar.
Heb ook nog kerstpapier liggen wat ik eigenlijk niet mooi vind, en ja nu kan ik er wel mee aan de slag maar dan doe ik dagen over een kaart want ik vind hem gewoon niet mooi, dus weg met dat papier en ik ga lekker weer aan de slag met wat ik wel mooi vind.
Hebben jullie dat ook wel eens ??????????

Allemaal een fijne dag gewenst uit een kletsnat Flakkee.

Ps de poinsettia bloem op de kerst kaarten maak ik met een bosskut mal

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaar en die bloem vind ik helemaal super, En Jannie Hier schijnt de zon!!
    Ik heb trouwens begrepen dat we dezelfde achternaam (van onze man hebben!!)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh your christmas cards are beautiful!!!
    Lovely details and great idea with those envelopes!

    Inger :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten in stijlvolle kleuren. En je probleem met het papier ken ik ook hoor! Ik laat het gewoon liggen in de hoop dat ik het nog wel eens leuk ga vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat is deze weer mooi, prachtig papier en ja dat heb ik weleens dus gewoon diep wegstoppen dat papier.

    Groetjesuit een Druilig Lelystad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaarten heb je gemaakt en de bloemen en je twee stempels vindt ik super!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat probleem heb ik ook wel eens,dan zit je de halve dag te mieren ermee met alsnog een resultaat waar je niet blij mee bent.
    Deze kaarten zijn prachtig!
    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer super mooi! En je probleem kun je met vele delen!! incl.ondergetekende. haha

    Fijne dag en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supermooie kaarten heb je gemaakt ene wat betreft niet zo mooi papier ja dat schiet dan ook niet op frommel meestal weer weg en pak naar iets wat wel insmaak van haha gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is prachtig! Wat een mooi reliëf ontstaat er zo met de bloem en de envelop met de tag! Schitterend papier, ik kan ook niet werken met iets dat ik niet mooi vind.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie, je hebt de vaart er in. Het zijn stuk voor stuk weer mooie creaties. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jannie je kaarten zijn weer prachtig!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Practige kaarten.
    En inderdaad dat heb ik ook weleens dat er niets uit je handen komt meteen bepaald soortpapier, wegleggen maar en misschien ooit....
    Ik MOET dit jaar van me zelf al mijn oude kerstpapier opmaken in het begin vond ik er niets aan maar het wordt al leuker en zeker nu de zak met scrappapier heel erg slinkt.
    Volgend jaar heerlijk nieuw papier!!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En wederom zo'n prachtige kerstkaart!!

    Ik heb hier ook een berg rest kerstpapier liggen, maar die berg blijft maar groeien ipv slinken hahaha.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Jannie...de kleuren zijn ook zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat een schitterende kaartjes Jannie.
    Mooi papier,leuk dat flopje.
    Ik wil nu eens dat andere papier,ben het goed zat meis.
    Dus aan de slag.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is super gaaf en de kleuren zijn geweldig mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooooh prachtig hoor en het papier is ook zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning, Stunning, Stunning, what beautiful colours dear
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart weer jannie, vind de kleuren echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen