maandag 16 november 2009

Kerst cadeau.

Zo de kaarten voor mijn moeder zijn klaar het waren er nog een stuk of 10, best nog veel werk maar dat geef niet.
Ben even terug in de tijd geweest heb er 3d van gemaakt dat vinden ze gewoon het mooist.
Hier heb ik weer een magnolia kaart gemaakt ook het papier is van magnolia ik vind het zo mooi.
Dit stempeltje heb ik gekocht en dacht die kan je een heel jaar gebruiken er zit niets geen kerst op of aan.
Je moet je euro's goed beleggen in deze crisis tijden.
Wens jullie allemaal een fijne dag verder en als je aan de crea gaat veel freubel plezier.

25 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens. Ook ik heb deze stempel gekocht met de gedachten dat je hem niet alleen met kerst hoeft te gebruiken.
    Het is weer een hele mooi kaart geworden. Dat papier vind ik ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Jannie,wat een prachtig kaartje.
    lief stempeltje,en wat een mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Jannie ik vind je kaartje super mooi en wat een prachtige bloemen schitterend en je papier is echt te Gek!!

    liefs ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jannie je hebt er weer 'n plaatje van gemaakt!
    En ja, ze zijn ook zo lief hè de nieuwe Magnoliaatjes.

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wooow Jannie wat heb je de afgelopen dagen gave kaartjes geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart Jannie.en het stempeltje is leuk zeg!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik heb de zittende Tilda besteld, ook omdat die het hele jaar door gebruikt kan worden.
    Wat een schitterende kaart heb je ermee gemaakt! Ik ben ook helemaal weg van de bloem!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart en leuke stempel. Toevallig heb ik net ook een kaart gemaakt in rood en wit! Wel andere stijl hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, leuk dat Rood Wit echt een Kerstkaartje en inderdaad dat stempeltje kun je overal voor gebruiken, echt lief.
    Koop tegenwoordig veel Digitale stempeltje, dat scheelt een hoop geld.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Jannie!!! Wow!!
    Ik ben je gelijk gaan volgen hoor!!
    Super!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig, super mooie kaart. Vooral de kleuren is helemaal mijn ding.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow wat is dit een supergave kaart geworden zeg geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow this is just stunning Jannie, love your bright colouring and this Tilda is fabulous isnt she...great paper for her too
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartjes zijn allemaal even superrrr Jannie en ik ben gek op je nostalgische kaarten heerlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooowww dit kaartje viel meteen op in de rij van de volgers en kom meteen even goed kijken... Wat een super mooi kaartje jannie, ik vind er echt alles mooi aan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gaaf kaartje Jannie, hij is echt heel schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een machtig mooi kaartje Jannie, mooi papier en wat heb je de lacepons mooi gebruikt, het stempeltje is ook een schatje!

    Groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal mee eens Jannie. Dat heb ik ook gedaan en zo kunnen we de stempel lekker lang met veel plezier gebruiken.Het wordt alleen lastiger nieuwe stempels blijven kopen, omdat steeds meer nieuwe merken met prachtige stempels te voorschijn komen.
    Het is weer een hele mooie kaart geworden.Leuk dat Magnolia ook eigen papierlijn heeft ontworpen.
    De sketch vind ik ook erg goed.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful card, adorable Tilda and fab flower.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh what a sweet and wonderful card!!!
    Beautiful colours and cute image.
    Love it!
    Have a lovely day.

    Inger :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi you,have a nice day ^^! . Your cards are very nice .I really like them !



    ----------------------------------
    Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com/ . This
    is a website where have a lot of beautiful wallpapers .Especially ,
    all free !!!!

    BeantwoordenVerwijderen