zaterdag 7 november 2009

A mery Christmas

Weer een kerstkaart maar wel even heel wat anders als de vorige twee.
Deze is echt in de traditionele kerst kleuren .
Het papier is van vorig jaar basic grey wassail .
De kertsroos bloem heb ik gemaakt met een bosskut mal.
Hij heeft 3 maten bloemen op 1 mal en er zit ook nog een blaadjes mal bij.
Ik heb hem al 3 jaar maar hij blijft mooi.
De layout is weer van Marlene en het plaatje heb ik van internet.
Allemaal een creatief en fijn weekend toegewenst.

14 opmerkingen:

  1. Hallo Jannie,

    Zag je reactie bij Marijke staan en ben even een kijkje komen nemen.
    Mooie kaartjes maak je zeg, ik heb me als Volger bij je aangemeld.

    Fijn weekend nog,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart in lekker modern jasje Jannie!
    Geweldig die klassieke uitstraling en de Kerstster wil je zeker nog niet kwijt ... ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, helemaal mijn smaak! Heb je voor mij de link waar je dat plaatje vandaan hebt?

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh die is mooi Jannie, ik hou ook zo van dat traditionele papier, en die kerstroos is schitterend!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. En het papier is geweldig, ik heb het ook en gebruik het behoorlijk veel voor de kerst dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart Jannie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschoon kaartje met een hele lieve uitstraling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje Jannie. Leuk plaatje en prachtige details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. a beautiful christmas card, fabulous colours. hugs Rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Jannie,wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt zeg.
    De vorige keer mocht ik van je kiezen,blauw of rood.
    Ik ga voor de eerste de rode....

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Riet blij weer een berichtje van je te zien.
    De rode is voor jouw gereserveerd hoor Riet.
    Een mail komt er aan hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. another stunningly beautiful vintage card...perfect Jannie
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachig kaartje is dit weer geworden!!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen