maandag 30 november 2009

Sneeuwballen gooien.

Zo ik kan weer even vooruit met KK plaatsen mijn man heeft er weer een aantal gefotografeerd en op mijn laptop gezet .
Want als ik dat moest doen zouden jullie heel weinig kaarten zien hoor(lol)
Weer eens een ander papiertje,(speciaal voor Riet)het is van SEI en het heet wintersong.
Ik vind het echt heel mooi papier hier en daar zit er een glinstering doorheen.
Zal van de week eens gaan tellen hoeveel ik er nog moet maken, maar ik denk dat ik al een heel eind ben.
Moet ook wel hé het is zo kerst.
Allemaal een fijne dag en veel freubel plezier van de week.

22 opmerkingen:

  1. wat ontzettend mooi, mooie kleuren.
    GR JOyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Ik heb dat papier ook nog liggen en het is heel mooi papier. Ik vind het altijd jammer dat het op de foto minder mooi uitkomt als in werkelijkheid.
    Je kaart is prachtig geworden. En die sneeuwster maakt het helemaal af.
    Ik ben al weer benieuwd naar de volgende kaart.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje hoor, lieg papier en een heel leuk stempeltje.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, héél herkenbaar het fotograferen, maar....
    ik ben vanmiddag zelf aan het stoeien geweest met de camera, alles was al ingesteld hoor, maar ik denk dat het aardig gelukt is.
    Je kaartje is weer erg leuk! Mooie kleuren combi's!!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat is die mooi zeg!! en het papier super zo met die kleuren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Jannie! Daar zal Riet erg blij mee zijn!
    Ik vind het leuk dat je man zo helpt met het fotograferen enzo...!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig geworden Jannie.Met dit afdrukje ook zo lekker winters en de kerstster kleed het helemaal af.
    Het papier is eigenlijk veel te mooi.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, die bloemen vind ik echt prachtig en het afdrukje ken ik niet erg leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kaartje, prachtige kleuren en super leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. suuuper is die Jannie en die bloem/ster is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jannie this is such a fab card hun, love the layout and the image is so sweet! Great details too x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaart. Vind de bloem ook heel erg mooi.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi papier, mooie stempel, mooie bloem, mooie lay out dus perfecte kaart!

    Liefs,

    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar jij moet deze mooie kaarten maken.
    Ik kan er alleen maar een plaatje van knippen.

    Maar je hebt er weer wat moois van gemaakt!

    Groetjes, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje weer Jannie,leuke stempel,heel mooi papier.
    Zo dus dat help eindelijk.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh he is wonderful and what a gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heeeerlijke kaart! Schitterend papier en leuk stempeltje! Lekker eigenwijs!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Can you believe what a bad blogger I am, sorry for not visiting in the last couple of days. I just adore this lovely creation dear, fabulous colouring
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is gorgeous Jannie, love the colours and a great LO!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. a wonderful card Jannie, so sweet, beautiful colouration and details. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige bloem!! Ik zal eens op zoek gaan naar die bosskut mal!

    groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen