zondag 8 november 2009

Winterpret.

Dit kaartje heb ik vorige week al gemaakt,maar het moest nog gefotografeerd worden.
Mijn man doet dat allemaal voor mij en zet ze daarna op de computer,want ik heb daar echt geen kaas van gegeten hoor.
En hij vindt het leuk het is tenslotte zijn hobby en ik ben der heel blij mee.
Het papier is al een ouwetje maar daarom niet minder mooi.
Het plaatje komt van internet maar ik weet echt niet meer waar vandaan,als ik het weer tegenkom zal ik de link hier neerzetten.
Allemaal nog een fijne dag verder en bedankt weer voor het langs komen en de leuke berichtjes die jullie achterlaten.

20 opmerkingen:

  1. Oh what a really beautiful card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Jannie wat een schitterend kaartje weer, leuk die roze kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal prachtig!!! En de link die je me doorgaf gebruik ik al, maar toch bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wouuuuuu wat een schitterend kaartje,prachtige kleuren en papier.
    Echt om van tekwijlen.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super super leuke kaart,heel sfeervol.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooh Jannie ik ben hier weg van ...wat een mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend!! Helemaal geweldig Jannie!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op je nostalgische kaartjes Jannie.
    Hier weer eentje en ook nog zo lief met die prachtige (winterse) kleuren.
    Hele mooie details(bloemen,lint en die letters in tekst).
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat een bjoetie Jannie, vind het een geweldig kaartje!!! En lief van je man dat hij je kaartjes op de foto zet, doet ie errug goed!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wow Jannie this is just stunning, you do vintage so beautifully...stunning image
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card, wonderful colours and love that beautiful image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whow wat een schitterend kaartje erg mooi!!

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart zeg, echt schitterend !!

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow this is just stunning dear what a fantastic colour scheme
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is weer prachtig Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een mooie kaart geworden met die nostalgische foto, je boft maar met zo'n man, mijn man heeft er geen kaas van gegeten.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooooooooooh Jannie !!!!! Wat is je kaart mooi !!!!!!!!!! Ik heb vol verbazing zitten kijken, ik wil je dan ook dikke complimenten geven !

    Veel liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Boffert :-)))

    Mooie kaart weer Jans, is altijd leuk er zo mooi mogelijk foto's van te maken.

    Groetjes, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook weer heel mooi geworden hoor, prachtig alles zo mooi op elkaar afgestemd!
    Enne, hihi, bij mij gaat het precies hetzelfde wat fotograferen betreft, toestel is véél te ingewikkeld....

    Gr.Agnes

    BeantwoordenVerwijderen