donderdag 24 december 2009

De allerlaatste kerstkaarten van 2009.


Dit zijn echt de laatste kerstkaarten van dit jaar.
De LO heb ik van deze blog gehaald,vond hem zo mooi!!dankjewel Lena.
Wil iedereen bedanken voor alle bezoeken en lieve berichtjes op mijn blog dit jaar.

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2010!

Merry Christmas and a Happy New Year!

Joyeux Noël et Bonne Année!

Froehliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr!

Jeg ønsker dere en God Jul og et Godt Nytt År!!

14 opmerkingen:

  1. Both of these cards are over the top Gorgeous!!..Wishing you and yours a Very Merry Christmas and only the best in the New Year!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two very, very, beautiful cards!
    Wishing you a wonderful Christmas!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie,elegante en fijne kaartjes Jannie!
    Jouw details vind ik weer, geweldig mooi en het papier is ook erg mooi.
    Bij deze wil ik jou en jouw familie ook hele fijne Feestdagen wensen.En een gezond en creatief 2010!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie,
    Ik heb zo genoten van al die mooie kerstkaarten en ik heb hier veel inspiratie opgedaan.
    Ik wens je fijne feestdagen.
    knuffie Marny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer twee schitterende kaarten Jannie!!

    Hele fijne dagen gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Jannie en ik wens jou en je familie fijne kerstdagen. Ik heb genoten van je blog, bedankt voor de inpiratie!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww Jannie,echt schitterende kaarten,lief zeg dat stempeltje,moet ik ook is kopen.
    En wat een prachtig papier en kleuren.

    Gezellige Kerstdagen.
    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het een prachtig kaartje geworden en jij ook fijne feestdagen.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Riet,
    Volgens mij heb jij ook zo'n kaart in huis staan.
    Ja dat stempeltje is zo lief heb ik gehad van een lieve blog vriendin.

    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op de val reep van Kerstavond: plaatjes zijn het weer!!

    Gezellige dagen en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes heb je weer, en zo zie dat hetzelfde afdrukje weer heel anders eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaartjes zien er leuk uit.
    Fijne dagen toegewenst.

    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super kaartjes jannie! Ook voor jou en je familie hele fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaarten.
    Heb een tijdje geen kaarten gemaakt, maar wil er weer mee beginnen.
    Dus snuffel overal een beetje rond, kijken wat er voor nieuws is.
    En dat is nogal wat.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen