donderdag 3 december 2009

Let it snow.


Heb deze keer weer maar eens een kaartje gemaakt met het mooie papier van Pebblesinc Snow fun Flakes .
Ik ben nog steeds niet door het oude papier heen maar ja dan moet je ook geen nieuw kopen zeggen ze. (lol)
Het plaatje is van internet,lekker makkelijk,want het inkleuren vind ik het minst leuke van scrapkaarten.
Ik kan uren heerlijk met papier bezig zijn maar het allerlaatste is altijd inkleuren.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en veel crea plezier.

15 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje en wat een mooi papier Jannie! En stempelafdrukje of internetplaatje......het gaat toch om de combi en die vind ik super!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ochh Jannie!! wat is de kaart mooi zeg!!!!! super!! de kleuren zijn prachtig!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!..this card is Absolutely Beautiful!!..Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowww Janny,wat een schitterend kaartje.
    Lief plaatje,en wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo wauwwwww wat een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Jannie! En wat een prachtig plaatje!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kleuren blijven altijd mooi en helemaal super met winterse kaartjes.
    Heel mooi gedaan Jannie!
    Ik vind inkleuren juist geweldig om te doen en "oud" papier, heb ik ook nog wat van in de kast liggen en moet nodig eindelijk weer pakken, maar van de andere kant misschien blijft die in waarde stijgen ... ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooi kaartje Jannie,echt weer prachtig! De kleuren zijn heel mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een beauty van een kaart. Super mooi met dat plaatje van internet. Een leuk idee, ga ik ook eens proberen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I cant believe I missed so many of your incredible creations Jannie, I love this soft gentle card, such a wonderful image too
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is just beautiful dear
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful colour scheme. I adore your gorgeous image and such pretty details
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Jannie,
    Ik kwam ff op je blog kijken, en wat een prachtige kaarten zeg, ik ga je volgen zodat ik nog meer van je mooie kaarten kan gebieten..
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen