vrijdag 4 december 2009

Merry Christmas and a Happy New Year.

Deze keer een sketch gebruikt van Marlene die zij gemaakt heeft voor de sugar bowl challenge.
Hij is heel gaaf om te maken en hij zal best nog wel eens langs komen .
Stempel en papier zijn allebei van Magnolia.
Ik ga zo nog even aan de freubel want ik moet nog 2 kaarten maken één voor mijn dochter en één voor een lieve mail-blog vriendin en dan denk ik dat ik een heel eind ben.
Ga ze van 't weekend wel eens even tellen.
Zijn jullie al klaar met het maken van de kerstkaarten???
Allemaal een heel fijn weekend, en leuk dat je weer even een kijkje op mijn blog heb genomen en de berichtjes lees ik altijd met veel plezier.

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Jannie! Wat valt er weer veel leuks te ontdekken!
    Ik stuur maar een paar zelfgemaakte kerstkaaren... De rest krijgt een gekochte, die ik wel een beetje versier :-)

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klaar met kerstkaarten? Ik moet nog beginnen! Wat ik gemaakt had tot vorige week is allemaal verkocht en de laatste nieuwen zijn voor een kerstmarkt. Zal wel op koopkaartjes uitdraaien dit jaar. Volgend jaar toch maar eens eerder beginnen ;-)
    Jouw kaartje is weer prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! wat is dit een schitterende kaart!!! Jannie.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat lief Jannie. ja, Magnolia hè...
    Heb je gekleurd met de copics? Super gedaan hoor. Ik heb wel genoeg kaartjes (ook nog van vorig jaar over) maar ga nog maar even door, zit nu lekker in de kerststemming.
    En bedankt nog voor je felicitatie, ik had niet eens meer aan de challenge gedacht, maar vind het natuurlijk hartstikke leuk.
    Morgen WS bij Angelique met de copics...

    Fijn weekend en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Jannie. Hij is super mooi! Ik vrees dat ik er nog niet ben met de kaarten, ga ze van het weekend maar eens tellen.
    Fijn weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben je al klaar... nou ik dus niet hoor hihi.. maar je kaartje is echt helemaal super, een hele leuke sketch vind ik dat!! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje is het geworden zeg, nou ik moet er dus nog tien, dus het eind is in zicht.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this is gorgeous and so adorable.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh meid wat een geweldig lief en mooi kaartje! Ik denk dat ik een heel eind ben met mijn kerstkaartjes, maar ik ga rustig door hoor, het is er nu echt weer voor.

    Lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Jannie, wij zijn weg van het magnolia papier.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow Jannie this is stunning, I love how you coloured this stunning little Tilda...in fact love the whole card
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Hele mooie kleuren.
    En klaar met de kerstkaarten...... volgens mij nog niet. Maar het einde is wel in zicht.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is helemaal super Jannie! mooi papier..heb het ook nog liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb weer even tijd om blogs te volgen en heb dus ook jouw laatste kreaties gezien, ze zijn super, zo verschillend allemaal. Ik heb elk jaar een tekort aan kerstkaarten en neem me steeds voor vroeger te beginnen. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so pretty Jannie! Love it!
    Hugs Jeanette :)

    BeantwoordenVerwijderen