dinsdag 22 december 2009

Merry Christmas and a Happy New Year.


Nu zijn de kk haast op hoor ik heb er nog 2 in voorraad die zijn echt voor de kerstdagen.
Wat een winter weer hebben we daar horen deze 2 kaartjes wel bij hé?
Lekkere warme chocomelk en veel sneeuwpret.
Alleen als je er doorheen moet dan wordt het minder maar op dit moment dooit het nu hier.
Allemaal een fijne dag en bedankt weer voor het langskomen en al die leuke gezellige berichtjes.

Wens iedereen alvast hele fijne feestdagen en een goed en creatief 2010.

Have a wonderful Christmas and thank you for taking the time to follow my blog

19 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaarten heb je gemaakt zeg.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes weer Jannie! Helemaal top.

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zijn weer schitterend Jannie.
    En namens mij ook hele fijne feestdagen en geniet van het " mooie" weer.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jannie je kaarten zijn weer prachtig !!
    Groetjes
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaarten weer Jannie!

    heel erg mooooooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn geweldige kerstkaarten Jannie!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes Jannie,leuke stempels, mooi papier.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze zijn ook weer erg mooi geworden Jannie!
    Zo mooi die blauwe kleurtjes!!

    En wat betreft de meesjes, het was al een oudere foto, toen gebruikt voor 'n kerstkaart, en het had best wel 'n tijdje geduurd voordat er echt 3 aanhingen.

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jannie, both of these cards are lovely!!! Beautiful coloring and the details on each are darling!!!! Thank you so much for your sweet and kind comment on my blog and thank you for your visit!! I wish for you and yours a most delightful Holiday...big hugs..Jacque

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaartjes weer Jannie!!

    Groetjes en hele fijne feestdagen gewenst!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt.

    Fijne dagen.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb het afgelopen jaar van je blog genoten...ik wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar...tot in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jannie,

    Wat een lieve kaartjes heb je weer gemaakt, ik vind de onderste helemaal Top.

    Ik heb de pakkerd vandaag aan Lars gegeven hoor ik moest je een kusjes teruggeven.

    Ik wil je hierbij fijne dagen wensen en een fijne jaarwisseling en voor 2010 veel gezondheid en geluk.

    ieve groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. such beautiful cards and fabulous snowflakes!! Hope you have a wonderful christmas and new year
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yes, it takes a lot of time to follow your Blog, Just kidding
    With all these beautiful cards on your Blog.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaartjes zeg en een leuk blog. Ik ben volger geworden. Fijne dagen en groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie Wat en prachtige kaarten. Ik wil je graag bedanken voor al je lieve reacties op mijn blog. En je een fijne kerstdagen toewensen. En een creatief 2010!

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen