zaterdag 19 december 2009

Rood Groen.




Deze keer alle rode en groene kaarten die ik nog niet heb laten zien.
Ik dacht allemaal maar gelijk posten.
En ik ben der haast door heen hoor nog 2x2 kaarten en dan is het op.
Ga ik maar weer eens aan de gewone kaartjes beginnen want die zijn een eind op.
En ik hou geen blog stop hoor ik ben wel met de feestdagen minder aanwezig maar hoop toch ook nog wel wat te freubelen deze 2 weken .


Wens jullie allemaal een fijne zondag en bedankt voor het langs komen en jullie berichtjes.

Wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gezond en creatief 2010

17 opmerkingen:

  1. Ohhh wowww zeg,wat een prachtige kaarten,en wij maar denken dat je niks deed.
    Lieve plaatjes mooie details. prachtig papier.
    Gezellige zondag.

    Veel liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie

    Ze zijn allemaal prachtig!!

    Groetjes en tot in Januari, Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn veertien dagen geleden al gemaakt Riet, ik heb echt helemaal niets gemaakt deze week.
    Maar nu ga ik er weer voor heb hele mooie nieuwe crea spullen. Dus het komt helemaal goed.
    Fijne zondag allemaal .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer schitterend Jannie, super mooi.
    En ik ben blij dat gewoon tijdens deze drukke dagen verder gaat met freubelen en bloggen, doe ik ook (althans dat zijn mijn voornemens)!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie kaarten weer, vind vooral die laatste met het envelopje heeeeeeel mooi! ik ga ook gewoon zoveel mogelijk door hoor met freubelen, daar is het weer nu toch juist perfect voor!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt. Ze zijn prachtig.
    Ik wil ook geen blogstop houden, maar aangezien onze dochter vakantie heeft heb je gewoon minder tijd voor de hobby. Maar dat ze vrij is is wel weer heel gezellig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw zeg wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!! Ik stop ook niet hoor, blij heerlijk gewoon door freubelen en bloggen hihiih kan haast niet zonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie, Ja kaarten zijn weer prachtig geworden, toch leuk dat rood met groen echt Kerst, die onderste kaart vind ik ook erg leuk. Ik stop wel even wij gaan woensdag naar ons vakantie huisje in Duitsland de kinderen komen de Kerstdagen bij ons dus dat wordt Super gezellig. Tot die tijd blijf ik nog even posten.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wilde no even zeggen dat ik altijd geniet van di prachtige foto's in je Sidebar ect bijzonder mooi.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super super mooie kaarten heb je gemaakt. Ik vind die bloemen ook zo prachtig gemaakt. Heb je hier een speciale pons voor of heb je ze zo gekocht? Ben eigenlijk wel benieuwd.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow !Jannie wat een prachtige kaarten!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Jannie, dat zijn een berg schitterende kaarten, helemaal top! Jij ook alvast hele fijne feestdagen, en veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaartjes zeg prachtig.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie, je kaarten zijn weer 'n lust voor het oog! echt prachtig! En zonder freubelen kan ik ook niet hoor, ga gewoon door maar wel wat in mindere mate!! haha Ik zou toch zo maar chaggie worden...

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super mooi Jannie, en die bloemen zijn ook zooooooo mooi, jij ook een hele fijne vakantie!
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jannie, voor je volgende bloem.....haha, ik heb Bison Tix Gel contactlijm gebruikt, blijft het echt muurvast zitten! Probeer het maar 's, ook voor je bloemetjes vastzetten is het ideaal!

    Gezellige avond en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow Jannie these are stunning, I love the images you use...Have a wonderful Christmas and thank you for taking the time to follow my blog
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen