woensdag 20 januari 2010

Award

Ik heb een AWARD gekregen van Annemiek. Ontzettend bedankt, ik vind het een hele eer dat ik hem krijg.

De bedoeling is om 10 dingen op te noemen die ik erg leuk vind en waar ik van hou en de award aan 3 medebloggers te geven.

Hier komen ze

Mijn man.
Mijn kinderen.
Scrap kaarten maken.
Bloggen.
Samen met mijn dochter naar Marlous, Doe@ding.
Lezen.
De Zomer.
Hobby shoppen.
Drop.
Lekker eten.

Hier komen de dames waar ik de award aan door wil geven

Riet
Antoinette
Rolinka

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verdiende award ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie

    Bedankt hoor voor de award....
    Ik zal hem er vanavond opzetten moet n.l. zo gaan werken dus heb er nu even geen tijd voor!!!!

    Groetjes en we doen snel een bakkie hé? Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie gefeliciteerd met je award.
    Je verdient hem je maakt altijd van die prachtige creaties.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen Jannie!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! En bedankt ;-).

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je Award!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen