maandag 18 januari 2010

Een kaartje met papier uit 2009

Ja ik heb papier gebruikt van vorig jaar, ja dat moet toch ook een keertje op het is tenslotte toch betaald hé.
Heb er vorig jaar met plezier veel kaartje mee gemaakt en het is gewoon een super gave lijn.
De multi mal maar weer gebruikt en de bloemen pons van Nelly Snellen.
Bedankt voor het bezoeken van mijn Blog en de leuke berichtjes.
Ook bedankt voor de felicitatie van het winnen van de candy van Doe@ ding.
Jullie horen nog wel wat de verrassing is geworden.
Fijne dag verder toegewenst.

19 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,

    Ik vind je kaarje super hoor, oud of nieuw papier.... maakt niet uit toch? (heb nog zoveel oud liggen), het is 'n plaatje geworden!!

    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer hoor,leuk gedaan, maakt mij ook niet uit hoor of het van dit jaar of van vorig jaar, je kan het moeilijk weggooien toch.

    fijne avond nog,

    louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje heb je weer gemaakt
    kleur rood zo bij elkaar zeer mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal nog van vorig jaar??? LOL!!! Ik heb nog zo'n megaberg liggen en dat wil ik echt eens eerst wegwerken, maar zaterdag was ik bij een demo in een hobbywinkel en tja, toch weer papier gekocht!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje en wat een leuk papier !!

    gr Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze weer mooi geworden. En ja dat oude papier moet ook op.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik heel veel spul wat ik al heel lang heb liggen.....mij deert het niet hoor!!
    Het kaartje is heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oud papier of niet, hij is weer super mooi! Echt een schatje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moest wel een beetje lachen hoor Jannie, in januari is het papier toch al snel van vorig jaar. Gewoon lekker opmaken, je maakt er prachtige kaartjes mee, deze is ook weer super, en mooi met de multimal.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldschoon! En wat een leuke indeling!

    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb dat super papier ook nog liggen, zoo mooi, maar eens iets mee gaan doen! jij hebt er een super prachtig kaartje mee gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh weer zo schitterend kaartje Jannie,lief die stempel,heel mooi papier.
    Jij gaat ook als een trein.
    Eerst het oude opmaken en dan pas nieuw kopen.
    Dat zeg ik altyd tegen je,en eindelijk,ga je nu luisteren.
    Ik heb ook nog hoor,dat kan je ook opmaken.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vorig jaar is nog maar een maand geleden hoor, heb ook papier liggen uit 2008 ;-) oud of niet oud, het is prachtig en zo ook je kaartje! vind de kleuren en bloemetjes echt schitterend!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Janny wat een schattig kaartje is dit. Geweldig mooi enne ik heb ook nog veel papier van vorig jaar, maar het blijft zo mooi he?
    Ik wens je een hele fijne dag toe.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Janny wat een prachtig kaartje is dit.
    ik heb ook nog veel papier van vorig jaar,
    ik ben er ook mee aan de slag gegaan.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een erg leuk kaartje geworden, en ik denk dat iedereen dat wel heeft dat het papier maar niet op komt, het komt vast doordat we te hebberig zijn, elke keer weer van die mooie nieuwe printjes, ik kan er ook wat van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie,

    Er staat iets voor je op mijn blog, kom je even kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Jannie,
    IK vind het een gewelidig kaartje.
    Leuk hier dingen van jou te zien.
    Groetjes van een 'oud oudewei bewoner'
    Petra Bindels, Wellerlooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi petra,

    Wat leuk een berichtje van jouw.
    Ja je moet wat doen met je vrije tijd.
    Na het faillissement had ik er echt geen zin in maar nu gaat het wel.
    Ben wel blij dat ik deze hobby heb want anders hadden ze me weg kunnen brengen hoor.
    Maar heb jij ook een blog??
    Doe jij ook nog veel aan de hobby ???

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen