zaterdag 2 januari 2010

Good for a hug.

Hier een kaartje met het mooie nieuwe papier van SEI en dan de lijn Juliette.
Vanmorgen lag hier aan de kust wel 10 cm sneeuw dus is dit wel een toepasselijk kaartje
De foto is niet zo mooi als anders maar ik heb hem zelf gemaakt daar ik geen geduld had op mijn man te wachten die anders altijd voor mij de foto's maakt.
Ik wilde zo graag wat nieuws op mijn blog na al die kerst en nieuwjaars kaarten en wensen.
De volgende kaart is weer gemaakt door de prof. fotograaf.
Allemaal een fijne dag verder en bedankt voor het langskomen.

14 opmerkingen:

  1. WATEEN MOOI KAARTJE IK VIND DIE ZACHTE KLEUREN ZO MOOI

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT EEN MOOI KAARTJE MOOI DIE ZACHTE KLEUREN

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het si een mooi kaartje geworden wat leuk dat er bij jullie zoveel sneeuw ligt zeg bij ons ligt niets.
    Nog een gelukkig 2010.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart. Die tag vind ik ook helemaal geweldig. En het plaatje is heel erg schattig.

    Ik wens jou en uiteraard ook je familie een heel goed en creatief 2010.

    Groetjes,
    Bianca

    PS met je foto is niets mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Jannie,lief plaatje,heel mooi papier en kleuren.

    Dat kan ik heel goed zien mevrouw ongeduld,wacht toch even op je lieve mannetje.
    Hi, Ha,Hij is toch goed meis.

    Liefs Riet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Jannie. Prachtig papier.
    En het staat prima op de foto hoor.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad heel erg mooi papier! de kleuren zijn echt heel mooi, kortom weer een hele mooie kaart Jannie!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje, het papier is dan ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettende mooie kaart Jannie!
    Heel erg mooi lint heb je gebruikt en hij is zeker erg toepasselijk!
    Weer een topper hoor!

    De beste wensen voor 2010!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd weer zeg, super. Super kleuren ook.

    De mallen bij Jacobi zijn inderdaad al uitverkocht. Ik had ze besteld in de pre order. Gisteren heb ik ze opgehaald en nog wel een aantal dingetjes mee kunnen nemen voor mijn vriendin. Maar toen werd me al verteld dat ze niet veel meer hadden.
    De malletjes van de bloemen, die door de cuttlebug kunnen, heb ik net geprobeerd. Ze werken prima en zijn erg leuk. Je kunt er veel variaties mee maken.
    Ik neem aan dat Jacobi ze weer binnenkrijgt en dat je ze gewoon weer kunt bestellen. Jacobi is altijd erg snel met het binnenkrijgen van de nieuwe spullen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jannie,

    Wat een mooi en toepasselijk kaartje heb je gemaakt. Ik heb het papier ook liggen, maar weet niet welke kant ik nou zal gaan gebruiken, zóóó mooi allebei... hihi
    En, hier geen pakken met sneeuw dit keer!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mams,

    Wat een ontzettend lief kaartje :-)!!

    En tsja wat zal ik van de foto zeggen, hihi....

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jannie,
    Ben ik nog even. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ik bedacht me opeens, bel (of mail) Jacobi anders even. Voor mijn vriendin haalden ze achter ook nog wat vandaan, dus wie weet hebben ze voor jou ook nog wat, je weet maar nooit toch. Anders wordt het inderdaad wachten tot de volgende lichting komt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen