donderdag 21 januari 2010

Happy Birthday en de candy van Doe@ding.

Hier een kaartje gemaakt met het nieuwe papier van My Minds Eye en dan de lijn Life stories.
Ik moest wel heel erg aan wennen hoor aan dit papier,maar het was ook wel een uitdaging om er toch wat van te maken .
Zeker na dat ik enkele dagen met het papier van SEI was bezig geweest.
De bloemen heb ik gemaakt met de mallen van Marianne design die ik van mijn dochter heb gekregen, Antoinette bedankt hé en ik vind ze schitterend.
Alleen het takje uit de mal krijgen is heel moeilijk, ik heb het er met een naald uitgepeuterd.
Iemand nog een goeie tip om ze makkelijk er uit te krijgen??
Het lint heb ik vorig jaar eens gekocht en nu kwam het goed van pas.


candy van Doe@ding.

Ik heb net de candy van doe@ding binnen gekregen en hier is de verrassing.
Twee sheets vellen met forever friends stempels en een pakje met het mooie papier van dit lieve beertje.
Marlous heel hartelijk bedankt voor deze leuke verrassing.
Je zal de beertjes wel eens langs zien komen op mijn blog en natuurlijk ook op Antoinette der blog.
Verder wens ik Marlous heel veel succes met de nieuwe online winkel.

23 opmerkingen:

  1. prachtige kaart, mooie kleuren ! GR JOyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Jannie,

    Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, schitterend papier hoor, lint past er perfect zo zie je maar wie wat bewaard die heeft wat, plaatje staat er ook erg mooi bij.

    Nou ik vid die bloetjes dus geen succes mijn platen werden gelanceerd schrok mij een hoedje vlogen zo op de grond, ik gebruik de Nestabillities mat dus da die ik wel goed en wat een gepeuter omdat takje eruit te krijgen, kortom drie keer niks.
    Dat kleine bloemetje heb je dat met een pons gemaakt???
    Wens je een fijne dag toe.

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh such a gorgeous card!
    Love your pretty colour blue and your fabulous design and detail!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart de kleuren vind ik schitterend.
    Heb geen ervaring met die mallen dus kan je niet helpen..

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!! this is Beautiful!! the colors, layers and details are Gorgeous!!..Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie,

    Beankt voor al je al info, na knippen en plakken kwam op haar site hihihihi ga vanmiddag er even voor kijken, je hoort het nog wel van me.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jannie bedankt voor je info heb ff geknipt en geplakt zit er super uit ga vanmiddag ff kijken, je hoort nog van me.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful card, wonderful colours and details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Ik heb pas dit papier ook gekocht [oh nee, van de Sint gekregen ;-)] en ik ben er helemaal weg van. kan me er alleen niet toe zetten om het te gaan gebruiken, maar dat heb ik vaker met nieuwe vellen.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, en nog gefeliciteerd met je leuke prijs, kijk al uit naar het moois dat je er mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje Jannie, je weet er wel raad mee hoor.
    Ik heb het in het oud rose liggen, maar weet nog niet wat er mee te doen!
    Je candy is super, leuk die For Ever Friends stempels * papier.
    En wat de Creatables betreft... idd bij mij moet er ook 'n speld aan te pas komen. jammer, maar ze zijn wel mooi!

    Ik vlieg vannacht met m'n oudste dochter voor 'n paar dagen naar Rome dus ik ben maandag weer in blogland.

    Vast een fijn weekend en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Jannie!!!
    prachtige kleuren en details.

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Jannie,prachtig,meis dat papier,ik heb het zelf ook.
    Lief plaatje.
    mooi candy heb je gehad van Marlous.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. stunning Jannie...perfect use of papers with the gorgeous image
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is so pretty Jannie, lovely colours
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer een mooie kaart op je blog erbij.
    Het cadeau is echt super, en daar kun jij wel wat mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig en lief kaartje, en de rest van je creaties ook toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. woow wat een Super Candy veel plezier ermee.
    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje Jannie! Heel mooi papier en prachtige kleuren. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Jannie, en veel plezier met je prijse, wat een leuke stempels meid.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow sweetie this is such an adorable card love it all
    HUgs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaartje Jannie! Heel mooi papier en ik heb vorige week ook ander set bloemen stans/embos gekocht die van joy was in winkeltje waar ik kocht van 2 voorbeeld kaarten gemaakt joy vond ik iets mooier en strafer geembosd over komen heb op me laatste kaart ook de kleinste en middels gebruikt en zit geen blaadjes bij want ik heb pons daar voor toch iets makelijker in gebruik vind ik gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart weer!!

    Gefeliciteerd Jannie met deze prachtige prijs!

    Erg leuk ook eens iets niet te hoeven te kopen maar om iets te winnen :-)


    Groetjes, XXX

    BeantwoordenVerwijderen