woensdag 13 januari 2010

Hartelijk gefeliciteerd.

Na het maken van al die kerstkaarten zijn al de gewone kaarten wel een heel eind op,dus ben ik eerst maar aan de hartelijk gefeliciteerd kaarten begonnen.
Ik vind het weer heerlijk al dat gewone papier en ben dan ook begonnen met het oude papier eerst een beetje op te maken. Maar of dat lukt ??? Heb ook dat nieuwe papier van Sei gekocht was zo mooi kon het niet laten liggen. O ja heb met kerst ook nog papier gekregen.
Ik ga maar om en om doen nieuw en dan weer oud.(LOL).

Allemaal een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

12 opmerkingen:

  1. OOooh, hij is weer heel mooi Jannie, en ja dat papier hè, is al 'n hobby apart het verzamelen ervan, haha Maar goed idee, moet ik ook maar eens doen....
    En nog bedankt voor je laatste lieve berichtje!

    Fijne dag en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is so cute, wonderful card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh Jannie!! wat is je kaartje weer mooi!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje :-)....

    Ga zo door!!

    Groetjes, antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje. Er komt niet veel uit mijn handen, maar ik ben ook wel aan het prberen eerst mijn oude papier op te gaan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en heerlijk toch juist zoveel papier (alhoewel, soms kan ik gewoon weg niet meer kiezen!)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowww Jannie,wat een schitterend kaartje,lief stempeltje,moet ik ook is mee aan de gang mee gaan.
    Prachtig papier zeg,mooie kleuren.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is weer een beauty Jannie...ja ik moet ook weer eens aan de gewone kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super schattig kaartje, heel mooi! Prachtige kleuren en papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje. En het papier is heel erg leuk.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tjeee zeg, het is weer een plaatje! ook schitterend papier zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen