zaterdag 9 januari 2010

Hier verlang ik naar !!! Here I long for!!!!

Ja sorry voor alle winter en schaats liefhebbers maar dit is geen weer voor mij.
Ik ben een echt zomer mens en ik verlang dus vreselijk naar het voorjaar.
Dit kaartje heb ik nog nooit laten zien en ik dacht even wat zomer zon laten zien tussen al die sneeuw en kou.
Ik ga vandaag maar aan de crea want wat het KNMI afgeeft voor vandaag daar wordt je ook al niet vrolijk van windkracht 7 en sneeuwjachten bbbrrrrrr.
Allemaal een fijn weekend en als je de weg op moet doe voorzichtig.

21 opmerkingen:

  1. oh nou ik verlang met je mee hoor meid ik ben deze gladheid en winter zoooooooo zat maar je kaartje is wel leuk geworden leuke kleuren ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben het wel met je eens hoor, het is wel heel erg koud. Leuk voor in de wintersportgebieden maar hier heb ik ook liever een beetje de zon!! Je kaart is super zeg, ook erg mooi papier heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou mijn idee hoor ben het helemaal zat dit weer brrrrrrrr, ik vrolijk helemaal van je kaartje op, wat een prachtig papier??? heb je gebruikt.
    Freubel ze maar lekker vandaag wie zijn de Creaties wel weer voorbij komen.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Jannie, zoals altijd (knipoog)!!
    En idd laat de zon maar, dit is ook niks. Zoveel ijs op de weg, ze kwam gisteren hier al door de straat schaatsen, je weet dan ook niet wat je ziet hoor!!

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just so sweet love the image and the papers
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Jannie,leuk die stempel.
    Mooi papier zeg.
    Sorry lieverd,ik mail je vandaag,alles goed!

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje Jannie...ik vind de winter prachtig maar het begint me nu ook wel een beetje te vervelen al die troep bij de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en vrolijk kaartje :-)..

    ennuh ben ut koude weer ook spuugzat! Hopelijk gaat ut snel warm water regenen ;-)...

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. De verschillende tinten roze vind ik geweldig.
    Ik vind de winter heerlijk. Maar met deze wind is het wel erg koud.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie,

    Ja het is echt wintertje hoor en dat zelfs hier op het "Eiland". Hier zijn ze allemaal schaatsen en ik ben van de koek en zopie!!
    De erwtensoep heeft heerlijk gesmaakt. Nu gaan we weer maar aan de warme chocomelk.
    Je kaartje is heerlijk zomers vind ik ook lekkker hoor maar ik hou van alle jaargetijden even veel.groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superlief kaartje in die zachte tinten ...erg mooi maar we moeten nog wel ons even door de winter heen bijten hoor!! hahaha
    Moed houden...eens komt het warme zonnetje weer schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie, Ik snak ook echt naar de zon hoor, die temperatuur mag van mij weer lekker omhoog. Maar voorlopig zit het er nog niet in geloof. Desalniettemin heb je een geweldige kaart gemaakt, echt heel mooi.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal gelijk heb je! ik kan ook geen sneeuw meer zien en heb onderhand 3 lagen kleren over elkaar heen, vind dit weer maar niks! even dromen dus dat ik het egeltje ben van jou kaart, lijkt me heerlijk en vindt het roze ontzettend mooi!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer zo mooi kaartje echt mooie kleuren ook weer groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja,ze zijn super ik heb pas een maar er volgen vast meer, met Lars is alles Super Dinsdag komt hij weer.

    Fijne zondag,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje en ik verlang met je mee hoor, al die kou, laat de zomer maar komen!

    Fijn weekend, lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Jannie! Erg mooi papier en een leuke indeling. Het stempeltje is ook snoezig!
    Het verlangen naar de zomer is ook heerlijk...
    En straks het voorjaar... zalig!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jannie, je mooie kaartje spreekt voor zich, trouwens, ik hou ook helemaal niet van dit weer, het kan me niet warm genoeg zijn maar we moeten maar rustig afwachten....

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan het me goed voorstellen en je kaartje past dan ook goed bij je verlangen!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Janny wat een snoepie je kaartje. En het weer ja brrrrrrrr ik vind het ook niets . Ik ben een keer op wintersport geweest en heb het een week koud gehad. Dus daarna geen wintersport voor mij meer. En heb liever de zomer. Je kaartje laat goed zien dat je van de zomer houdt lekker vrolijk en het stempeltje is ook zo'n schatje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Jannie!!
    En het mag zeker wel weer voorjaar worden! Lekker weer alles groen en een zonnetje erbij!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen