zondag 10 januari 2010

Kaartje gemaakt voor Oma Riet.


Kaartje gemaakt voor Riet die weer oma is geworden van een kleinzoon.
Jullie zullen het allemaal wel gelezen hebben op haar blog ,want zij heeft zo mega veel volgers.
De LO kwam ik een woensdag op het blog van Jacqui tegen en dacht dat is leuk voor Riet.
De letters heb ik gemaakt met een mega oude sizzlits alfabet, die hebben wij ,mijn dochter en ik ooit eens gekocht voor F150,- gulden.
Toen ook zo'n stans apparaat er bij gekocht maar nu kunnen ze door de cuttlebug wat veel handiger is.
Allemaal weer bedankt voor het langs komen en voor de berichtjes die jullie achterlaten.

22 opmerkingen:

  1. Een ontzettend leuk kaartje!
    Vooral met de naam er bij gemaakt :-)!

    Zo zie je maar weer wie wat bewaart die heeft wat ;-).

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk en lief kaartje. Dat zal Riet wel prachtig vinden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh prachtig Jannie, mooie letters heb je gemaakt!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snoezige kaart!! Wat lief! Daar zal Riet blij mee zijn!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Jannie en leuk hoor zo'n persoonlijk kaartje! Lief van je.

    Gr.Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart voor oma Riet, zal ze vast eker erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooohhhh how cute and pretty Jannie...such a cute image and I love the teeny bear
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor Oma Riet en zijn naam erop is natuurlijk helemaal Super.

    Fijne dag maar weer.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch, prachtig kaartje, al Riet echt heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the colour combo and embellies and of course the gorgeous image
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja die was zeker heel mooi gemaakt meiden.
    Jannie complimenten hoor,hij staat op me kast,als ik er langs loopt,kijk ik er aldoor na.
    Bedankt nogmaals hoor,vond dit zo lief gebaar van je.
    Als ik hier die berichtjes leest,voel ik me wel heel oud,oma Riet,uhhh moet het niet teveel zeggen en lezen.
    Maar ja,de waarheid is hard.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh what a sweetheart of a card.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so cute! What an adorable card!
    Hugs Jeanette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeeeeeeeeel gaaf kaartje Jannie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een ontzettend mooi kaartje en wat zal Riet hier blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik hele mooie rode en blauwe creaties wil zien, dan weet ik meteen waar ik moet zijn! ;D
    Heel lief kaartje en ook lief van je, dat je die voor Riet hebt gemaakt... oeps snel naar haar toe!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very sweet card Jannie, love the text!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beeldschoon kaartje erg lief!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een zeer mooi kaartje zeg heel mooi
    groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen