zaterdag 30 januari 2010

Sorry


Sorry weer Sei kaarten jullie zullen wel denken, kan die niets anders meer maken, maar dit zijn echt even de laatste van dit papier.
Ik heb van de week van alles en nog wat gemaakt, maar die moeten nog gefotografeerd worden.
Maar wat in 't vat zit verzuurd niet dus volgende week een heel ander papiertje.

Wens jullie allemaal een heel fijn weekend, en ik ga lekker aan de crea, jullie ook??dan veel freubelplezier.

Bedankt voor het langskomen en de leuke berichtjes

24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Jannie,lief die stempels.
    En ja dat papier,het is ook zo mooi ,om te laten te liggen.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Jannie dat papier is gewoon schitterend, dus mij verveel je er niet mee hoor! Je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Jannie!!
    ze zijn zo schattig>
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind het helemaal niet erg hoor, vind het schitterend om te zien hoeveel verschillende en prachtige kaarten er al met dit papier zijn gemaakt, en haha morgen komt er ook nog een van mij bij, oh en nog gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een super lieve kaart gemaakt, heel mooi!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooohh wat een super kaartjes weer zeg!! Het is ook zo'n gaaf papier, daar kun je gewoon niet afblijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn super mooie kaartjes Jannie. Beiden zijn heel schattig en ik vind het papier geweldig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes Jannie en wat een lief beren stempeltje hè! en oh, dit papier zal vast niet in de oud papier bak terecht komen, want voor die tijd zal het vast wel op zijn!!

    Gezellige zondag en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei schitterend! Mooi papier verveelt nooit hoor Jannie!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaartjes en mij verveel dat papier niet hoor doeiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer mooie kaarten mee gemaakt. En wat Loes al aangeeft, mooi papier verveelt nooit.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn weer super hoor, ik kan me voorstellen dat je met dit papier bezig blijft!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jannie

    Nou het is gewoon schitterend papier!!!

    Zou je even op mijn blog willen kijken daar staat wat op voor je, hihihi!!!

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is beautiful Jannie. I love those papers!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie,

    Zo weer terug van weggeweest, maakt mij niets uit hoor ik vind het schitterend papier en de kaartjes zijn weer prachtig geworden.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. two stunning card Jannie...love the colours and your Tilda is gorgeous
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie wat een supermooie kaartjes.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow these are just stunning dear
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze allebei helemaal super.
    Het is inderdaad wel heel erg mooi papier waar je moeilijk vanaf kunt blijven ;-)

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaartjes Jannie!! Heel mooi dat bruin met roze!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schattige kaartjes:)
    Ik heb ook nog wat van dit papier in me laatje;)
    heb weer genoeg ideetjes opgedaan:)

    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen