zaterdag 16 januari 2010

Yes ik heb de candy gewonnen van Doe@ding







Gisteren avond laat keek ik nog even op mijn blog en zag dat doe@ding iets had gepost ,o ja de uitslag van de candy zeker even kijken nr54 ik dacht dat ben ik niet maar ik had wel een nr in de 50 serie .
Ik klik op de naam en wat zie ik tot mijn grote verbazing mijn eigen blog verschijnt.
Ik geloofde het nog niet, nog eens gekeken nr 54 opgezocht in de comments en ja hoor ik ben het echt.
Wat een super verrassing op de late avond en nu ben ik dus heel erg nieuwsgierig wat de prijs is.
Maar dat komt best goed ik vind het alleen al leuk dat ik eens een keer iets gewonnen heb.

Allemaal een fijn weekend en jullie horen het nog wel wat er in de candy doos voor verrassing zat.

15 opmerkingen:

  1. Wat super Jannie, je verdient het! Gefeliciteerd.
    Prettig weekend van JAcqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Mams,

    Wat ontzettend leuk!! Van harte gefeliciteerd ;-).

    Veel plezier met de verrassing :-)!!!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jannie wat leuk Hartelijk Gefeliciteerd
    We horen wel wat erin zit.

    Groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd meis en heel veel plezier met je prijs hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig leuk voor je, van harte gefeliciteerd met je prijs, kan me voorstellen dat je weekend niet meer stuk ka, hartstikke leuk voor, veel plezier ermee.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijs Jannie.

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd Jannie!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bofferd!!! Gefeliciteerd alvast en ben heel benieuwd wat voor moois je krijgt!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hartstikke leuk. Gefeliciteerd.
    Ben erg benieuwd wat het is.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb jij even mazzel! Gefeliciteerd hoor, ga er maar mooie creaties mee maken!
    Groetjes, Debbie

    P.S. Nu ik je blog heb gevonden ga ik hier vanavond ook maar eens goed naar kijken, ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Jannie, gefelciteerd, en spannend hoor wat er in zit!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd bofkont.
    Ben heel erg benieuwd wat je krijg,het water gaat ook altyd naar de zee zeg.
    Meis heel veel knutsel plezier ermee.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hééé Jannie, supers joh, gefeliciteerd hoor en ik zie t.z.t. waarschijnlijk wel weer 'n super creatie ermee verschijnen!!

    Groetjes uit 'n wéér dik besneeuwd Ede.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, en ik word ook al nieuwsgierig, maar we zien het vast wel op je blog

    BeantwoordenVerwijderen