donderdag 4 februari 2010

Beterschap

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn buurvrouw die een paar dagen in het ziekenhuis lag.
En wat vond ze het erg om deze lieve "jongens" achter te laten.
Mijn man had van de zomer een reportage van deze jongens gemaakt, dus een foto uitgezocht en verkleind en uitgeprint, kaartje gemaakt en in het ziekenhuis gebracht.
En ze vond het geweldig ze zei "'nu heb ik toch mijn jongens bij me"!!
Ik vond het ook heel leuk om zo iets persoonlijks te maken.

Allemaal weer bedankt voor het langskomen en de leuke lieve berichtjes die jullie achterlaten.

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n persoonlijke kaart, erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow!
    This is so stunning!
    Beautiful photograph!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je buuv' hier helemaal blij mee is hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a sweet card Jannie, the embellishments match the picture perfectly!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een mooie foto. Kan ook niet anders hè. Heb al veel bekeken van je man. Prachtig... steeds weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje van een kaartje en wat een prachtige honden zeg, kan me voorstellen dat je buurvrouw er erg blij mee was, en wat een samenwerking hé echt teamwork.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heel mooi en persoonlijk kaartje ...wat zal ze blij zijn......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whow dat is wel super origineel en heel persoonlijk ook,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig idee om je buurvrouw mee te verrassen. Een heel mooi kaartje en een prachtige foto!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig Jannie,
    Ik geloof het graag dat ze er blij mee is,
    Geweldig!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jannie wat mooi, wat lief en wat bijzonder!! Een schitterende foto op een prachtige kaart! Echt geweldig om dit voor je buurvrouw te doen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow dit is echt prachtig! alleen al de foto is al een prachtplaat, maar zo op het kaartje is het een super combi!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Jannie, wat een lief en origineel kaartje en wat een super foto van de honden. Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee was!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. practig zon personelijke kaart zeg ik heb de zelfde hond ik ga er zo ook een maken groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een heel mooi kaartje Jannie,leuk die honden, mooi papier.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart, en wat lief speciaal voor je buuf.

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super Jannie!!!
    Wat een lief idee ook om de jongens erop te gebruiken! Heel persoonlijk!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is beautiful! Such a lovely photograph.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk idee Jannie om het zo te doen met de foto op de kaart en dank je voor je berichtje op mijn blog. Ik vind jouw blog zo leuk je maakt mooie kaarten vandaar dat ik al weer even je volger ben. Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo jannie,
    dat vind ik nog eens een lief gebaar:)
    ik hoop voor de buurvrouw dat ze maar weer snel naar haar jongens mag.
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi gemaakt, ik kan me voorstellen dat ze er blij mee was! gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen