vrijdag 12 februari 2010

Geborduurd door moeders .

Mijn moeder heeft heel haar leven veel en graag geborduurd.
Grote dingen borduren dat gaat niet meer ze is nu 84 jaar, en nu heb ik voor haar deze voor geprikte borduurkaarten gekocht en ze vind het weer geweldig leuk om te doen.
Zij borduurt ze en ik maak er een kaart van en zij stuurt ze weer overal heen.
Alleen de allermooiste kan ze maar moeilijk weg doen, dan zegt ze die verstuur ik niet. haha .
Ga er nog een paar maken want ze had er 10 klaar liggen, geen klein bericht hé (lol).


Allemaal de groetjes en een prettig weekend toegewenst.

16 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Jannie! En wat een heerlijke samenwerking met je moeder! Ze kan echt prachtig borduren! En de mooiste kaarten zelf houden, is geen slecht idee...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig samenwerking Jannie! het resultaat is heel erg mooi!

    Veel liefs en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat super van je moeder, en de kaart is prachtig en ook zo romantisch

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Jannie, wat geweldig mooi en wat heerlijk dat je zulke dingen nog samen met je moeder kan doen! Wees er nog maar zuinig op en koester de momenten van samen zijn!

    Fijn weekend en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele mooie kaart en zeg maar tegen je moeder dat ik haar een poosje wil lenen want het lijkt me zoooo gezellig om met je moeder samen kaarten te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat mooi die kaart en zo mooi geborduurd ook , het was alsof ik mijn moeders verhaal las die was ook altijd aan het borduren haken breien zelfs toen het naar haar borstamputatie niet meer kon eigenlijk bleef ze nog door gaan oh wat mis ik dat heel fijn dat jij nog van haar kunt genieten zo door samen een kaartje te maken op die manier, dat moet je heel erg koesteren meid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Jannie, dat mensje blij, en ji bent van de straat.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf dat je moeder ook nog zo lekker bezig is op hobbygebied! En je maakt er inderdaad wat moois van hoor! Geniet er samen maar lekker van.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och Jannie wat een mooie kaart zeg !!
    Wat fijn dat je dit nog met je moeder kan doen,
    Geniet er maar van.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ie kaartje zeg jannie groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige co-productie, heerlijk om dat samen met je moeder te maken, geniet er maar goed van hoor. Enne het kaartje is schitterend geworden!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kaart, prachtig! En het borduurwerk van je moeder is ook super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb iets voor je op mijn blog staan, kom je even kijken?

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, deze zal dan ook wel even in de kast gaan blijven.

    Groetjes, Bram XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje!! En wat mooi geborduurd, fijn dat ze dat nog doet op leeftijd!! (bij mij op het werk in de ouderenzorg doen ze dat niet meer hoor op die leeftijd, knipoog)
    Groetjes en Jannie we doen echt snel een bakkie, ben net terug van de wintersport dus heb weer volop tijd...

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart zeg, wat een samenwerking hé en ik denk dat deze in de kast bijft liggen, groetjes aan je moeder.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen