zaterdag 13 februari 2010

Van Harte.

Allereerst allemaal bedankt voor de leuke berichtjes bij de kaart van mijn moeder.
Ik ga ze nog een keer uitprinten zodat ze ze allemaal kan lezen, dat zal ze best leuk vinden denk ik.

Dit kaartje heb ik gemaakt van het mooie papier van My Minds Eye Life Stories.
Het plaatje is van internet en met een quickutz stans uitgesneden.
Het mini envelopje is gemaakt met een pons die ik heel vroeger wel eens heb gekocht en weer eens tevoorschijn heb gehaald.
Het lint komt een beetje rood over maar het is in het echt heel mooi oud roze.
Soms is het zo moeilijk om de juiste kleur op de foto te krijgen.
Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag,

15 opmerkingen:

  1. Och Jannie , IK vindt je kaart GEWELDIG !!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, wat een prachtige kaart weer. Superschattig plaatje ook!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just so sweet Jannie and I adore the fabulous colour scheme just my choice, sorry I have been such a bad blogger this week, amd trying to play catch up now
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh ik ben helemaal verliefd op deze kaart. Ik vind hem zo mooi. Hij is gewoon helemaal compleet.
    Enne dat probleem met kleuren op de foto hebben we allemaal.
    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie,

    Wat leuk zeg dat je eventjes kwam kijken. En ik zie dat jij ook een mooi blogje hebt zeg! Prachtig ziet het eruit en je creaties zijn heerlijk!!!!!! Ik heb je gelijk bij mijn favo blogjes neergezet in mijn bloglijstje.

    Liefs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owh jannie wat een prachtig kaartje echt helemaal te gek . Alles past bij elkaar .

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Jannie wat een geweldig mooi kaartje. Alles is perfect!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whow wat een superss kaartje in die vintage stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Jannie, what a gorgeous card, so pretty!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beeldschoon kaartje!! Je bent echt een "kei" in het maken van vintage kaartjes!!
    Groetjes en nog een fijne zondag, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jannie, wat een schitterende kaart, ik hou wel van die vintage stijl, complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt,papier is echt heel mooi en dat envelopje is echt heel leuk, kortom een plaatje van een kaartje.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh sorry lieverd,ik ben laat zeg, ziet het nu pas.
    Wat een schitterende kaart Jannie,lief dat plaatje, en wat een mooi warm papier, en van die leuke details.
    Allermensen wat ben jij zeer creatief geweest zeg.

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow Jannie what a stunningly beautiful vintage card...I love it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is deze gaaf zeg, echt prachtig.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen