maandag 1 maart 2010

Lief hé.

Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt met het nieuwe papier van Papermania.
Zaterdag ochtend zijn wij,mijn dochter en ik naar doe@ding geweest en daar zag ik dit aqua papier.
Gelijk maar in mijn mandje laten vallen en toen nog van dezelfde serie knoopjes strikjes en bloemetjes gekocht.
De rand is gemaakt met een Martha S Pons en de LO heb ik laatst gezien bij Lena uit Noorwegen.
O Ja en de vlinder boven in de hoek komt uit een embossing mal van Joy, ze zijn heel leuk er zitten er 3 in een pakje , deze dus ook maar in mijn mandje laten vallen.
Sarah is een 3 d plaatje uit een stansvel er zijn pas weer 4 nieuwe vellen en die heb ik ook nog gescoord van de week in de hobby winkel in Hellevoetsluis.
En dus hier het resultaat van veel nieuwe hobby spullen.
Allemaal weer bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor alle leuke berichtjes.

25 opmerkingen:

  1. Ooooooooohhhhh die is lief. Wat een mooi papier is dat toch van PaperMania.
    Nog bedankt voor je leuke berichtje en dat je volger bent geworden. Gezellig hoor;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer schitterend papier gescoord!!
    Het is de bedoeling dat ik a.s. donderdag ga.
    Je hebt er een prachtige kaart met gemaakt.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi!! Prachtig papier en lief plaatje ook zeg. liefs daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Jannie, wat is je kaart prachtig !!!
    de kleuren en papier zijn ook zo mooi, super!!.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooch wat een lief kaartje en wat een heerlijke spulletjes heb je gekocht,heel veel plezier ermee.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat mooi Jannie.Puur genieten weer van je kaartje.Het papier is zeker heel erg mooi, maar jouw afwerking is super!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje prachtig in die blauwe kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemensen Jannie, wat een beauty!! Die kleur is helemaal super en de afbeelding is echt lief! Leuk is dat toch he, om nieuwe spulletjes te kopen!!!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuw Jannie, wat een beauty!!! en wat een mooi papier zeker met alle spulletjes die er bij horen. En gezellig hè, lekker shoppen met je dochter vooral als je zo saampjes je hart op kan halen in 'n hobby winkel.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat schattig kaartje heel mooi
    xxx tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whow wat een prachtig spulletjes heb je gekocht bij doe@ding. En wat een mooi papier hebben ze er . Je hebt je heerlijk verwend. Je kaartje is schitterend en idd het paier is om je kwijlen zo mooi. Prachtige details heb je gebruikt. Een toppertje je kaartje.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a gorgeous card!
    Your image is so sweet and your paper and detail beautiful!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw je hebt leuke spulletjes gescoord bij doe@ding. Je kaartje is super leuk! Heel mooi papier en 3d blijft toch ook wel leuk om op je kaart te verwerken.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am in love with this card, such a wonderful blue creation stunning dear
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi kaartje Jannie.
    De kleuren passen ook allemaal zo mooi bij elkaar.

    Groetjes XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jnie,

    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt, mooi zo in de kleurtjes blauw, en dat papier is echt prachtig en wat lief die vlindertjes ik zie het al je hebt je eigen weer lekker verwend, gelijk heb je.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo jannie.
    wat een lief kaartje zeg.
    echt een smoepie. ik kijk telkens mijn ogen uit op al die blogs. liefs Antonia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    je kaart is schitterend zeg. Ik snap dat je bij dat papier niet door kon lopen.

    groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer zo'n leuk kaartje. Ja bij Marlous kun je je slecht inhouden hè? Ben er vorige week ook geweest, en ik ging weer niet met lege handen weg hihi.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schattig kaartje Jannie. Je hebt je nieuwe spulletjes goed gebruikt! Ik vind het papier echt prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart en de kleur is helemaal WAUW!!!!

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie,
    Mooie kaart. Net zoals al je andere kaarten.
    Ben gelijk ook maar volger geworden.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie,

    Ik ben gelijk volger bij jouw blog geworden hoor!!!...wat maak jij super mooie kaarten!!
    complimenten hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart ............. ik vind de kleuren zo geweldig.
    Heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is ook een schitterend kaartje,zo lief die plaatjes.
    En dat papier echt wowwwwww.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen