dinsdag 30 maart 2010

Veel liefs.

Deze kaart heb ik gemaakt met de vlinder mal van Marianne.
Ik had deze mal al een poosje in huis maar ik wist niet goed wat ik er mee kon.
Totdat ik een kaart van Jacqueline zag en toen wist ik het, bedankt Jacqueline voor de inspiratie.
Ik heb hem gemaakt met het Tilda papier en die grote bloemen stempel is een nieuwe van Different colors, gekocht op de demo dag van Marlous.
Het kant heb ik laatst van een blog vriendin gehad,en het labeltje is een malletje van Joy

Wens jullie allemaal nog een fijne dag,

28 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden. Heerlijk als je via blog inspiratie krijgt.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh this is absolutely beautiful Jannie!!!!
    Love it!

    ♥ Happy Easter ♥
    Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een superrr kaart! in één woord prachtig Jannie. Ik vond de vlinder altijd zo groot maar zo komt ie geweldig mooi uit! En dat dat papier hè .... om te smullen. Ik heb het de afgelopen tijd ook verzameld :)
    Het freubelen komt weer langzaam op gang maar eerst nog onze slaapkamer opknappen. pfffff.
    Dus nog even in de rotzooi..

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow dit is een prachtige en super stijlvolle kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow dit is een prachtige en super stijlvolle kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Jannie, hier heb ik maar een woord voor!
    !!!!SCHITTEREND!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi en stijlvol Jannie! Super papier en kleuren. Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje, heel erg mooi.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jannie,

    Prachtige kaart met de vlinder, ik heb 2 vlinders uit de serie. In de laatste hobbyhandig stonden hele leuke voorbeelden.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart Jannie. Ik vond de vlinder ook zo groot maar nu ik deze kaart zie, is het toch prachtig!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie, chique kaart!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Jannie, wow zeg meis wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt zeg met de vlinder echt helemaal geweldig hoor...en natuurlijk ook hele mooie kleurtjes heb je gebruikt. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. holi moli wat een prachtige kaart geworden jannie
    supper zeg hmmmmmmmmmmmmm
    fijne avond verder
    xxxxxxx desi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig Jannie, wat een stijlvolle kaart. Wat mooi die kleuren zo! groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch! Wat een prachtige kaart Jannie!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow this is stunning Jannie, beautiful butterfly
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super kaart heb je gemaakt...de kleurencombinatie is..toppie!!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wooow wat is deze mooi! prachtig en stijlvol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow this is so very stunning!
    Beautiful work!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig weer Jannie!!
    En ze blijven heel mooi de vlinders!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhh Jannie hij is zo schitterend.
    In het echt is hij nog mooier,ik weet dat.
    Papier ,vlinder,prachtig dat kant zeg,jij tref het maar zo vriendin.
    Bedankt meis.
    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Jannie!Leuk he, die vlinders van MD?
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is je kaart mooi geworden zeg. En dat Tilda papier maakt het wel helemaal af!!!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echtttttttttttttt mooi zeg, de stempel is schitterend en de vlinder is prachtig, al met al een prachtig kaartje geworden.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik vind dit een prachtige en heel stijlvolle kaart
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. geweldig je kaart jannie
    en die vlinder is gaaf zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig Jannie met die vlinder.
    Het kaartje is heel stijlvol en subtiel geworden door jouw papier keuze en door die elegante vlinder!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen