donderdag 15 april 2010

Voor jou.

Hoi hoi allemaal,weer een kaartje met het alom bekende papier en dan de lijn springtime.
Echt super gaaf papier je weet niet welke kant je eerst wil ga gebruiken.
Maar het is weer gelukt een bloemetje en een lintje er bij, nog een labeltje van Romak en weer een kaartje. Nou zo vlug gaat het niet bij Jannie hoor ben der echt wel een hele poos zoet mee.
Voor dat ik de cardstock kleuren er bij gevonden heb en het lint en een stempel of plaatje nou dan ben je echt al wel een uurtje verder. en dan moet ik nog beginnen. (lol)
Maar wat maakt het uit het is tenslotte hobby.
Benieuwd hoelang jullie over een kaartje doen.
Verder wens ik iedereen een hele fijne dag en als je tijd hebt lekker genieten van het heerlijke weer.

35 opmerkingen:

  1. hoi Janiie wat een schitterend kaartje. Prachtig alles past zo mooi bij elkaar.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie

    Wederom weer een prachtig kaartje,en wat een mooie papierlijn zeg!!!

    Wanneer kom je hier een x om een bakkie?

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wooow wat een prachtige kaart ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Jannie...je mag er trots op zijn hoor....het is gewoon een beeldschoon kaartje geworden met allerlei mooie en lieve details!!
    Je krijgt van mij een dikke Tien!!

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo jannie . weer zo n prachtige kaart zeg. jeetje wat maak jij mooie kaarten. liefs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwwwwwwwwwww Jannie wat een mooie kaart zo stijvol helemaal schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,

    Wat heb je er weer iets moois van gemaakt. Ik heb inmiddels weekend :-) en ben van plan om inderdaad lekker te genieten van het weer en een paar kaartjes te maken.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldig kaartje heb je weer gemaakt..heb er weer van genoten.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jannie,
    Weer mooi als altijd!
    En ja, het uitzoeken van alles kost idd al 'n hoop tijd, het maken ervan gaat ietsje sneller...., maar dan begint de ëllende... bloemetje zus, bloemetje zo... dat kost me uren hihi (misschien wel een luxe probleem omdat we teveel hebben?)
    Trouwens ben nu ook met dit papier bezig en het is geweldig hè.
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kaart weer prachtig Jannie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje weer!
    Soms doe ik heel lang over een kaart, soms wel een dag, en soms gaat het in één keer, passen ook alle embellishments in één keer en dan ben ik een uur of 2 bezig.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart heb je weer gemaakt jannie :D
    fijne dag verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 't Is een supermooie kaart Jannie. En idd, soms ben je zo lang bezig met het uitzoeken van de kleuren, bloemetjes, pareltjes, lint e.d. maar ach...we zijn bezig!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jannie, het is weer een supermooi kaartje geworden... het klinkt afgezaagd inmiddels, maar het is nou eenmaal zo hihihi :)
    Gelukkig maar dat een kaartje maken niet al te snel gebeurd is, anders hadden we zo een huisvol kaarten ben ik bang haha. groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie, schitterende kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Je kaart ziet er weer erg lief uit. En dat je zo'n poos al kwijt bent met uizoeken herken ik helemaal. Maar dat hoort erbij en is ook leuk om te doen.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterend kaartje weer Jannie. Prachtig papier. En ik neem ook altijd de tijd voor het uitzoeken van het papier e.d.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super mooi Jannie, dat papier en bloemen zo alles bij elkaar, een schitterende combi!
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een schitterende kaart...prachtig

    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow Jannie...just stunningly beautiful
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Just Gorgeous. Love the beautiful soft blues. ~Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is weer prachtig en ja dat papier is natuurlijk om te likkebaarden, ja je bent er wel een tijdje mee bezig maar resultaat is er ook wel naar hoor!!!!!!.
    Ik heb trouwens een BlogAward voor je klaar staan op mijn Sidebar je hebt hem verdiend.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart weer Jannie
    Alle kleuren weer prachtig op elkaar afgestemd
    Knap stukkie werk hoor, je bent er ven mee bezig maar dan heb je ook wat :-)

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhhhh another super beautiful card Jannie!!!!
    Lovely colours and papers, and very beautuful details!!!
    Have a nice weekend.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jannie!!!

    Tjonge wat een beauty van een kaart heb je gemaakt zeg!!!!!!! Prachtig!!!!!!!

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wonderful card.
    I like the papers and your dekoration.
    Hugs, Merete

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog , ik heb jouw kaartjes ook gelijk even bekeken wauwwwwwwwwwwwww die zijn ook superrr hoor. ga gelijk volger van je worden
    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Das ist eine wunderschöne Karte.

    Liebe Grüße
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind hem prachtig zeg!!!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow Jannie, what a pretty card you have made. I love the colours on this and the gorgeous embellishments!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze is ook schitterend gemaakt,wat is het toch mooi papier van Tilda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik wil je graag complimenteren met je creaties en je blog,daarom staat er een award voor je op mijn blog.
    je kaart is gewoon....wat zal ik zeggen ik kan de juiste woorden niet vinden maar ik ben er een beetje jaloers op zo mooi
    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wonderful card Jannie, wow those papers are gorgeous! x

    BeantwoordenVerwijderen