maandag 31 mei 2010

Especially for you.



Na het thee doosje wilde ik nu ook wel eens een tasje maken.
Eerst maar een patroon en maten opgezocht en hier heb ik er één gevonden.
Met wit dubbelzijdig plakband alles in mekaar gezet, maar dat ging niet helemaal goed want je moet dus het rode hebben want dat is veel sterker en steviger.
Via vriendinnen en zoon het rode plakband van Marlous naar hier gekregen (meiden bedankt hé) en Jannie kon weer verder.
Ik vind het heel leuk om ze te maken en de eerste heb ik aan mijn moeder gegeven met een stukje zeep en wat chocolaatjes er in.
Ze was er heel blij mee en ze vond het prachtig.
Wens jullie allemaal een fijne dag verder en bedankt voor het langskomen en de berichtjes die met veel plezier gelezen worden.

26 opmerkingen:

  1. Waaauuuw Jannie helemaal geweldig zeg, je hebt echt de smaak te pakken, vindt ze allebei prachtig geworden kan me voorstellen dat je moeder er helemaal blij mee was.

    Fijne dag nog,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tasjes zeg,helemaal super.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh ze zijn schitterend Jannie!!! Ze staan ook best snel in elkaar.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tjeetje mina wat een schitterende tasjes heb je gemaakt jannie
    en bedankt voor de link :D
    fijne dag verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie,

    Wat prachtig gemaakt! Leuk werk kado-doosjes maken.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend zijn je tasjes zeg!! super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo jannie . wat een schattige kado doosjes zeg . ik ben r dol op :) echt super mooi gedaan . groetejs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allermensen,het zit goed in dat bolletje van je,tasjes ,doosje,je bent goed op dreef zeg.
    Schitterend gemaakt Jannie,prachtig papier,mooi die pons rand zeg.
    Je heb dat zeep en chocola toch niet samen er in gedaan.
    Want dan lig dat oude mensje nu te spugen,zonde voor haar?

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woh schitterend wat zijn deze mooi, ziet er prachtig uit, mooi papier ook.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gave tasjes zijn dit, prachtig gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende tasjes heb je gemaakt jannie
    en bedankt voor de link
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou jij gaat lekker zie ik... super mooi geworden Jannie!! Ik ga die link ook maar eens bekijken hoor :-) groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tasje Jannie, zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zien er geweldig uit!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow Jannie these are just beautiful...stunning work
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn super! Ik had het ook eerst met witte tape gedaan, maar dat werkte inderdaad niet. Sinds vorige week heb ik ook de rode, toch nog maar eens proberen zo'n doosje te maken, kijken of het nu wel lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie,
    Absoluut weer 2 toppertje erbij!! Beeldig zijn ze geworden! Ik heb er 4 in de maak, maar wist ook niet van het rode tape dus deed ik het maar met mijn Bisonkit ;-)
    Vanmiddag maar even naar Joan Geveart voor het rode tape...
    Fijne dag nog, hier komt het zonnetje er weer lekker doorheen, dus ook nog even de tuin in zo.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh my goodness these are so utterly beautiful!
    Stunning creations!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So very pretty and creative. Beautiful papers and punches.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige tasjes en dat papier is zo mooi!!!
    Bedankt dat je volger bent geworden en na je berichtje ben ik toch eens op zoek gegaan. Ik heb toch wat veranderd bij mijn instellingen, hopende dat het hiermee verholpen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wow Jannie, how beautiful boxes you have made. You have an eye for the beauty!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie,

    Super leuk!!!!!!! In het roze en blauw met een romantisch papiertje gemaakt helemaal het einde!!!!!!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooh wat een schitterde tasjes zeg!!
    Ik word maar gauw volger hier, want je maakt erg leuke dingen.

    Groetjes Mariska

    Als je zin hebt om te buurten ben je altijd welkom ;)

    BeantwoordenVerwijderen