woensdag 12 mei 2010

Happiness

Hoi Allemaal.

Dit mooie papier heb ik van mijn dochter gekregen het is een paperpad van papermania Rose Garden.Hele mooi zachte kleuren met allemaal roosjes er op .
Het plaatje is van iemand die ik volg en dat mocht je meenemen, ik weet echt niet meer van wie sorry.Ik vind het zo'n mooi plaatje,en op rozen papier hoort een rozen plaatje (lol)
En weer een Martha S pons gebruikt en het bedeltje For You en de knoopjes komen weer uit het leuke winkeltje van Desi.
Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag.

33 opmerkingen:

  1. Goede morgen Jannie...je kaartje is weer beeldschoon..een wat een mooi papier heb je gekregen.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Jannie,

    Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt en ja dat papier is echt om te smullen zo mooi, lief van je dochter, wat leuk zo met de kantenkleeudje erop.

    Wens je een fijne dag toe,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Georgeous!!!!! Beautiful colours and flowers, elegant and "summer-like" - me like a lot :)

    have a nice day! Hugs, Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowwww Jannie,wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.
    Lief dat plaatje,mooie details.
    En wat een schitterend papier.
    Je heb toch maar een lieve dochter,en fijn dat ze weet wat je mooi vind.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, romantische kaart.
    Het plaatje heb ik geloof ik ook opgeslagen en ik denk dat het ook bij Desi vandaan komt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi Jannie! Wat een mooi papier heb je gekregen zeg, ik zoek bij 'mijn' hobbywinkel ook steeds naar papier met kleine roosjes maar kan het nooit vinden. Het plaatje is inderdaad prachtig op deze kaart.
    Ik heb nog een keertje gekeken naar die stempelset die je gekregen hebt... super joh!!
    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowwwwwwwww wat een mooieeeeeeeeeee complimentjes hoor wat een mooie kleuren

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een beeldschoon kaartje Jannie!!

    Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ik heb het plaatje ook, maar weet ook niet meer van wie! En het papier is werkelijk supergaaf!!! Heeft een hoog 'hebben' gehalte ;-)

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend weer Jannie!
    Hele mooi combinatie van kleuren en materiaal

    Bram, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Jannie wat een schitterende kaart.
    en het papier is zo mooi,
    ik heb het ook gekocht op een beurs.
    Groetjes Van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whow wat een prachtige romantische kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Jannie.
    Mooie kleuren ook.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende romantische rozenkaart Jannie!!! Fijn dat je dochter zo precies weet wat je mooi vindt.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful elegant card Jannie...the image is so pretty
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Jannie,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Is alles goed, het is al weer even terug dat ik bij je ben wezen neuzen op je blog, sorry hoor.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi

    wat een schitterende kaart echt heel erg mooi gemaakt!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer zo'n prachtig kaartje Jannie! Heel mooi papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi

    wat een schitterende kaart!!

    en de kleuren zijn ook ergggg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so beautiful--gorgeous papers and flowers! I love the layered circles and doily under the pretty rose image! All your creations are so romantic and beautiful!
    Hugs,
    April

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So very pretty Jannie. Lovely colours and gorgeous flowers1
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Świetna karteczka !!!
    Fajnie, że znalazłam Twój blog.
    Pozdrawiam.
    Dorota

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Jannie ,wat een schitterend kaartje ,mooi plaatje mooi papier

    gr marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh Jannie, wat een schitterende, romatische kaart.. Ben er helemaal weg van.... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow!
    This is so very beautiful!
    Gorgeous design and so pretty!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. via via kwam ik hiet terecht en ik kijk mijn ogen uit, lekker zoet allemaal, daar hou ik ook zo van, wat een mooie dingen maak jij!!!!
    Ik ben volger geworden en zou het leuk vinden als je mij ook wilt volgen, ben een beginneling hoor, dus niet schrikken, het moet allemaal nog een beetje groeien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige kaart heb je gemaakt jannie en dank je wel voor de link plaatsten :D
    demi is 26 mei jarig maar ik ben lekker al klaar met de traktaties :D
    fijne dag verder
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jannie

    Wat leuk dat je moeder ook bloemetjes aan het haken is...anders had ik er wel wat voor je gemaakt hoor!!

    xxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig Jannie en prachtige kleuren zo.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hello, hello from Belgium! I just made a quick tour of your blog and I found your beautiful cards, made with such finesse wowwwwwwww a big bravo! Good night
    (Thank you google translation)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gorgeous! So feminine and elegant. Love it all.

    BeantwoordenVerwijderen