dinsdag 18 mei 2010

Sending Hugs.


OOOh wat zijn ze toch mooi hé de pioenrozen, nog even en dan bloeien ze weer.
Het plaatje is weer een foto van mijn man , best wel eens leuk om zo af en toe iets te gebruiken uit zijn foto archief.
Helaas weet ik niet welke lijn het papier is, ik heb het laatst van een blog vriendin gehad.
De pons rand is van een EK pons en de rest weten jullie wel.
Allemaal een fijne dag en bedankt voor het bezoekje en de leuke berichtjes die jullie elke keer weer achterlaten.
Ik lees ze allemaal met veel plezier en vind het echt super gaaf.

28 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,

    Prachtig gedaan de kleuren van het papier passen precies bij de kleuren van de pioenroos, heel erg mooi!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwwwww wat een schitterende kaart heb je gemaakt jannie
    en wat gaaf joh dat je een foto van je man gebruikt heb hij is werkelijk schitterd !!!!
    leuke samenwerking zo :D
    fijne dag verder
    xxxxxxxxx desi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart , t zijn mijn favoriete bloemen. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie foto van de pioenroos!!

    en je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend kaartje erg mooi....

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een kaart. Ik ben ook stteds van plan eens foto's te gebruiken, maar het komt er niet van! Bij jou is het een perfect geheel hoor, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met een hele mooie foto! Leuk om zo eens een kaart te maken.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, Pioenrozen kreeg ze altijd van mijn Moeder sinds haar dood heb ik ze nooit meer gekocht maar ik vind ze prachtig.
    Leuk papier heb he gebruikt, leuk zo hé van die krijgertjes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit...aprt de lay out met schuine stroken...top!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, de foto is schitterend, maar je hebt er ook echt een geweldige kaart mee gemaakt!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie, tis weer een hele mooie kaart hoor! Prachtig zijn ze hé... pioenrozen. Het zijn mijn lievelingsbloemen. Vanmiddag zag ik ze staan bij de bloemenman, maar ik had m'n handen al vol boodschappen dus heb ik ze toch maar niet meegenomen. Maar morgen ga ik een bos halen hoor! :-) groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jannie,

    Enorme mooie fotokaart!
    wat is het toch opvallend dat je evengoed je mooie vlinders en bloemen toch ziet ondanks hetzelfde papier,echt prachtig.

    Lieve groetjes
    Son

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een schitterende kaart Jannie!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie,

    Wat een prachtige kaart weer en die bloem is echt mijn nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wowww Jannie,wat een schitterende kaart,lief dit plaatje,prachtig papier.
    Heb je een nieuwe randpons,die is mooi.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 'k Vind het een schitterende kaart Jannie. En pioenrozen zijn één van mijn lievelingsbloemen..

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig. Echt super mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. perfect card Jannie, I love the image
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart en hele mooie foto.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so pretty Jannie, love your butterflies!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, Jannie, this is absolutely lovely card! I love these colors so much :)

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart.
    De kleuren van het papier passen mooi bij de foto en dan de vlinders er nog bij, heel mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterend kaartje Jannie. Prachtige kleuren en een hele mooie foto!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jannie ik heb wat op m'n blog staan voor je.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig Jannie en eigenlijk wel een heel leuk idee om foto's op je scrapkaarten te gebruiken.....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jannie, wat een geweldige kaart weer met die pioenroos en ja nog even geduld hebben ze staan hier al in knop....meestal waren wij met vakantie als ze in bloei stonden en knipte ik ze maar af en gaf ze aan de buurtjes. Dit jaar kunnen we er heerlijk van genieten!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen