woensdag 26 mei 2010

Theedoosje.


Hier eens wat anders dan een kaartje.
Ik heb me verdiept in de doosjes en vind het heel leuk om te maken.
Ik heb er al zoveel gezien op allerlei bloggen maar ik ben dan niet zo van yes die ga ik gelijk ook eens proberen te maken.
Dat moet een poosje bezinken en dan denk ik zou ik dat wel kunnen en ja dan eindelijk ga ik het eens proberen en dan vind ik het nog heel leuk ook.
Bij Louise zag ik deze doosjes en daar stond een link naar Sandra en die heeft het patroon op haar blog staan hartelijk dank dames voor de link en het patroon.
Wat is bloggen toch leuk hé.
Het papier is een een lijn van Sei van vorig jaar maar blijf hem mooi vinden.
Wens jullie allemaal nog een fijne dag en bedankt voor je bezoekjes

32 opmerkingen:

  1. Erg leuk Jannie,
    mooi doosje, prachtige kleuren...
    En ook nog met inhoud,
    lekker bakje thee!
    en een heerlijk snoepje er bij!!


    Groetjes de Fotograaf, XXX :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie,

    Hij is geweldig geworden en wat een prachtig papier heb je gebruikt, weer een verslaving erbij doosjes maken, de dames in Argentinië vonden ze helemaal geweldig. Het is een leuk kadootje om te geven in plaats van een bosje bloemen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie

    Wat een super gaaf doosje!
    Het is je goed gelukt hoor....Zie ook vaak hele leuke doosjes maar kom er ook nooit aan toe, hihihi....

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow Jannie, die is echt leuuuuukkkk!!! En inderdaad heel wat anders dan een kaartje. Dit zou ook heel leuk zijn voor de dames van de club van mijn moeder. Op die club komen oudere dames 1x in de week om lekker te handwerken, maar soms wordt er ook iets georganiseerd. Dan gaan ze met z'n allen samen iets maken en daar is dit doosje ook erg leuk voor denk ik. Ik zal dat patroon ook eens opzoeken!
    Zelf wissel ik ook wel af wat kaartjes maken betreft. Borduren bv, of quilten of zo. Ik vind het ook allemaal leuk hihihi.
    Fijne dag! liefs, jolanda
    heb je m'n mail met link trouwens nog gezien? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een super leuk doosje geworden en het papier is leuk en vrolijk,.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit Jannie,
    leuk zo'n doosje.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is goed gelukt hoor! Het papier is dan ook wel heel gezellig om ervoor te gebruiken! En nu nog meer doosjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Jannie!! Echt super xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk doosjes Jannie!
    Goed gelukt hoor.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig theedoosje Jannie! Het patroon heb ik ook maar nog niet gemaakt.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whow wat een supers doosje in die gave kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind je doosje echt helemaal super geworden en wat heb je mooi papier ervoor gebruikt,
    top
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    een heel leuk doosje!!

    ik vind dekleur heeeel erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha,

    je doosje is echt schitterend.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,ben via Marley op jou blog gekomen,je hebt er vele mooie dingen op staan.
    Echt heel mooi dit doosje.
    Ben zelf net pas begonnen met scrappen,neus nu vooral veel rond in de blogwereld.

    Grtjss Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhhhhhhhhhhh Jannie wat heb je dat mooi gedaan toppie hoor vind hem echt schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow!! Jannie ,wat een geweldig mooi doosje is dit zeg!!!!
    mooie kleuren !!SUPER!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk gedaan zeg met die thee en snoepjes......
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi Jannie en heel mooi papier en vlinders en de inhoud mmmmmm
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben gek op doosje Jannie en dit is een hele mooie, mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt schitterend gemaakt Jannie,prachtig papier,mooie kleuren,leuke details.
    Knap hoor van je,echt klasse.
    Moet er ook eens proberen.
    Eerst me mannen kaat af,het is bijna na me zin.
    Ben het zat voor die venters.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow jannie, this is gorgeous. A great gift!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende theedoos heb je gemaakt Jannie.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi zeg heel leuk voor kado!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik heb je site bekeken en je maakt schitterende dingen! bedankt dat je mijn volger bent geworden en helemaal dank je wel voor je compliment! groetjes Hanny
    http://kaartengallery.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jannie, idd weer 's wat heel anders maar wel heel erg mooi/leuk geworden hoor!
    Ik ben ook niet zo van de doosje, maar deze is wel heel leuk om te geven als je 'n "bakkie" bij iemand gaat doen!

    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg gaaf dat doosje!! heb er ook eentje gekregen van een vriendin en ben er heel blij mee!
    groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Jannie
    Dankjewel voor het compliment , en leuk dat je volger bent geworden.Ik ga jou blog ook zeker volgen , je maakt erg mooie kaarten , en ik zag dat onze stijl best op elkaar lijkt. Ook ik gebruik graag Tilda papier.En maak net als jij zowel vintage kaarten als funkaarten.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhh wow..this is so beautiful and elegant!!!
    Super pretty!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jannie, wat een fantastische creatie heb je er van gemaakt.... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jannie ,wat een prachtig doosje ik neem de chocolaatjes wel [drink nooit thee]
    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen