donderdag 17 juni 2010

3 kado thee doosjes.



Hoi hoi allemaal.
Ben helemaal in de ban van doosjes en tasjes.
Ik vind het zo leuk om te maken dus nu maar 3 tegelijk laten zien.
De eerste is gemaakt met Making Memories papier ,de tweede van Sei en de laatste ja welk papier zou dat nu zijn. (lol)
En verders heb ik gebruikt kantjes, knoopjes, lintjes, vlinders noem maar op je kan er van alles opplakken.
Ze zijn ook zo leuk om zomaar even weg te geven.
Ik heb er 4 theezakje en een paar celebrations ingedaan.
Wens jullie allemaal nog een fijne dag toe en tot de volgende keer maar weer.

26 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie,

    Prachtig zijn ze, ik vond gister deze blog http://bettys-creations.blogspot.com met veel doosjes enz. Heel erg leuk om eens te kijken.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer mooi gemaakt,zijn inderdaad leuk om kado te geven.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jij heb zeker de smaak te pakken zeg.
    Prachtig zijn ze mooi papier,en kleuren.
    Leuke details.
    Je kan het wel,als je het maar wilt.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhhh wat een schatjes Jannie wat mooi gemaakt toppie hoor

    fijne dag liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janny,

    Wat zijn die mooi geworden, je zal het maar krijgen, dan bof je ontzettend!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende doosjes Jannie!!!!
    Alle drie even mooi zeg!!!
    super.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooooooooo wat zijn ze leuk!!!!!
    heb toevallig vandaag een patroontje gevonden en ga het zeker ook eens proberen, echt superleuk zijn ze!!
    de blauwe heeft mijn voorkeur dit keer, echt heeeeeeeeeeeel erg mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, Jannie, wat zijn ze alle3 mooi geworden, echt helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig. Mooie combinaties papier etc heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie,

    Hahahaha had niet gedacht dat je het zo leuk zo vinden, ze zijn echt Super geworden en ze zijn zo leuk om te geven en te krijgen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige doosjes en uhhh de blauwe heeft mijn voorkeur. hihihi
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat prachtig en alle 3 verschillend de onderste vind ik het mooist.
    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn prachtig! Hele leuke kadootjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je theedoosjes zijn prachtig geworden,
    mooi mooi mooi
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie,
    wat een super leuke cadeau doosjes heb je gemaakt! ik vind ze alle 3 even mooi hoor.
    Kom maar 'n keer 'n bakkie doen.... hihi

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij begint het met een T en eindigt het op ilda?? Ze zijn alledrie superleuk Jannie!! groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn alledrie schitterend.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OH WOW!!!
    I so love your amazing creations!
    Stunning work!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tjeetje wat een schitterende doosjes heb je weer gemaakt jannie :D
    geweldigggggggggggggggg
    fijn weekend
    xxxxxx desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende doosjes en kaartjes heb je weer gemaakt...heb weer geboten!!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwww, wat een schitterende doosjes Jannie!! Ik vind ze alle drie echt prachtig!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie!

    Wat een prachtige doosjes heb je gemaakt.
    En het papier is helemaal geweldig!!!

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, Jannie, these are so wonderful boxes!!
    Thanks for your visiting and nice comment!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De doosjes zijn schitterend gemaakt en ik ben blij dat ik zelf geen van 3 moet kiezen, omdat het veel te moeilijk zal worden.
    Liefst natuurlijk zou ik alle drie willen hebben.Zo grote heb gehalte hebben ze en hele mooie kleuren!!!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen