zondag 20 juni 2010

For You.

Hoi Hoi Allemaal.

Deze kaart heb ik gemaakt met papermania papier.(geen tilda deze keer haha)
Ik was laatst bij Doe@ding en daar kwam ik dit papier tegen, ook de strikjes knoopjes en bloemen alles in dezelfde kleur.
Ik dacht dat is makkelijk als je weinig tijd heb of geen zin hebt om van alles op te zoeken kan je zo beginnen.
Het plaatje heb ik van mijn dochter gekregen,en van wie de LO is weet ik echt niet meer, sorry.
Wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek.

31 opmerkingen:

  1. Beeldig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend is je kaart jannie! heerlijke kleurtjes heb je gebruikt!! fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n prachtige kaart. De kleuren passen zo perfect bij elkaar. Schitterend. En het muizenplaatje is zo lief.
    Heel erg mooi.
    Fijne zondag.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhhhhhh Jannie wat een schatje helemal mijn kleuren ik vind hem schitternd

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card.
    I like the colors and the images.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Jannie het is weer een heel mooi kaartje met prachtige kleuren en details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk en gezellig zo in paars hoor! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Jannie.
    Zo lief plaatje.
    Prachtig papier en details.
    Die strikjes vind ik zo geweldig,echt wowww,moet ik ook is achteraan.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje deze kaart,zoveel details je ziet elke keer weer iets nieuws.
    Heel erg mooi gedaan.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, alles mooi op kleur.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow Jannie, wat een prachtig kaartje! Mooi alles in dezelfde tinten en het plaatje van vera de muis is ook schattig! fijne zondag, groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,

    Prachtig! Ik vind de paarse kleuren helemaal geweldig, ook deze kleur is niet altijd te vinden net als blauw-tinten.
    De fietstocht zou gisteren plaatsvinden maar je snapt denk ik wel dat dat niet doorging, we hopen dat we ergens deze zomer (met zomers weer uiteraard) de tocht wel kunnen gaan maken.
    Fijne dag verder!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje!
    warme kleuren, mooie details en een heel lief plaatje,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jannie,
    Het lukte op een van manier gisteren niet met een reactie te plaatsen!Gelukkig vandaag is denk ik niks meer aan de hand.
    Wat een mooi en zeer romantisch kaartje heb je gemaakt.Het plaatje is prachtig net als jouw afwerking!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, Vera de muis!! Wat een schatje. Schitterend papier is dit ook hoor. Bijna net zo mooi als het T.... papier en als vanouds 'n echt "Jannie kaartje" ;-)

    Gezellige avond nog en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke kaart. Een prachtig plaatje heb je gebruikt met papier met een hele mooie kleur.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Its gorgeous Jannie, all those pretty papers and a beautiful colour combo!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wow Jannie this is beautiful...perfect colours for the gorgeous image too
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card, fab details Jannie and love the colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ma,

    Schitterend kaartje heb je weer gemaakt! Je blijft ook maar door gaan he ;-).

    Ga zo door!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow! this is just too gorgeous.
    Purple is one of my favorite color.
    I love your cards.
    Luv,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, wat een schatje. Schitterend dat papier en alle versieringen. Het past allemaal zo perfect bij elkaar.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart is dit weer Jannie!!
    SUPER.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. geweldig jannie,
    alles mooi in dezelfde kleur, echt mooi gemaakt.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaarten maak je zeg!! Deze kaart is erg mooi vooral de kleuren combinaties. groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wowwwwwwwwwwwww wat is je kaart weer een plaatje jannie :D
    en als je nou weer eens die kant uit gaat pik me dan ffies op ;);) haha of kom je hier een bakkie doen :P:P:P:P
    groetjesss en xxxxxxxx desi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jannie wat een plaatje weer zeg , inderdaad makkelijk zo alles bij elkaar, en een prachtig kleurtje!!.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, this is beautiful! I love the purple. There's so many gorgeous details. Amazing work! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, is dit een feestje van een kaart, een bjoetie echt waar.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen