maandag 7 juni 2010

Happy Birthday.


Verjaardags kaartje gemaakt met het mooie Tilda papier.
En wat is het toch super gaaf papier hé, dit blok heeft mijn dochter gekocht en mams kreeg hier ook wat van mee naar huis.
Dank je wel Antoinette en dan zei ik nog deze vind ik niet zo mooi met al dat zwart en nu vind ik het een geweldige mooi serie.
Misschien ga ik het blok zelf nog wel eens kopen.Niets veranderlijker dan een mens(lol).
De Happy Birthday stempel is van Just Rite en de vlinders weer van Joy.
De knoopjes en roosjes komen uit Desi der winkeltje.
Wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes.

35 opmerkingen:

  1. Oh Jannie wat heb je dat mooi gedaan. Ik heb hetzelfde papier maar ik vind het zooo moeilijk mooie/goeie combinaties te maken. Je hebt het precies goed gedaan, complimenten hoor.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER kaartje jannie!!! en dank je wel voor je reactie op mijn blog. gr. Hanny
    (http://kaartengallery.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit weer Jannie!!
    SUPER.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jannie, dit is weer een prachtig kaartje!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow dit is een prachtig romantisch kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een supermooie kaart, maar ik ben dan ook helemaal weg van deze zwarte lijn van Tildapapier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt jannie
    wow echt supper mooi zeg !!!
    dank je wel voor het melden van me link ;);)
    fijne dag verder
    liefs desi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is echt schitterend geworden ,
    ik vind deze papier lijn ook helemaal geweldig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super romantische verjaardagskaart,heel erg mooi.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een Beauty weer, ja eigenlijk zijn alle blokken van Tilda prachtig.
    Die stempel is erg mooi zeg.
    Nog bedankt voor je reactie op mijn Blog, 17 juli gaan we weer dan staat een TravelAlbum op het progamma ik heb hem al gezien echt prachtig.

    gr,Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jannie,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, genieten!
    En wij hebben genoten in Limburg afgelopen weekend, het was zwaar met de warmte maar we hebben het allemaal weer volbracht.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een schitterende kaart Jannie!!! Maar het is ook zulk prachtig papier hè? Lief van je dochter dat je er ook wat van kreeg..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow Jannie this is stunning, the pink buttons are so cute with the image too
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Echt schitterend.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo'n schitterende kaart Jannie!
    Deze kleuren vind ik van Tilda ook heel mooi.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauww, Jannie deze is weer prachtig. Het plaatje past er perfekt bij en de kaart is mooi afgewerkt.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke, romantische kaart, schitterend.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwwww Jannie,Wat een schitterend kaartje,zo lief plaatje.
    Prachtig is dat papier hé,dat wist ik al.
    Mooie details,klasse meis.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Jannie en zo romantisch met al die roosjes en geweldig papier!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige stijlvolle kaart is dit weer geworden. Zelf ben ik ook niet zo dol op zwart. Maar bij dit papier is het zo geweldig mooi. Ik ben gewoon verliefd op Tilda papier.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi jannie, wat een bof dat jullie dezelfde hobby hebben! :-)
    Wanneer je aan zwart denkt, heb je niet het idee dat je daar nou een mooie kaart van zou kunnen maken hé? Maar daar kun je je dus behoorlijk in vergissen, dat bewijs jij wel. Heel erg mooi die combinatie van zwart met roze... echt heel sjiek!
    fijne avond en groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, wat een prachtig kaartje Jannie. Het papier is zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat is dit weer een super prachtige kaart!! helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt schitterend..een prachtige kaart
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Jannie, je maakt schit-te-ren-de creaties! Ik ga je vanaf nu volgen hoor.
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jannie, hij is weer hééééélemaal uit de kunst!
    Prachtig!! Je zou er bijna wel alles mee willen maken met dit super mooie papier, haha
    Soryy voor de late reactie, maar tob 'n beetje met...je weet wel, maar gaat weer helemaal goed komen hoor ;-)
    Ik kan gelukkig hier het Tilda papier los kopen, dus van alle bloks wat. Is ook wel handig toch?
    Ga proberen nog 's wat te doen vandaag, in huis en vanavond aan de freubel!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jannie,

    Dank je wel voor je lieve reactie. Jij hebt er ook weer een prachtige kaart op gezet. Mooi hè dat papier van tilda. Heb ik ook nog wat restjes van liggen.
    Op havendag was het heel leuk. Erg warm dat wel. En weer een ervaring rijker! Het was alleen niet zo druk als ik gewend ben met havendag. Maar dat zal wel door het weer komen. Iedereen lag natuurlijk op strand.
    Maar ik heb redelijk verkocht en hele leuke reacties gehad.

    Groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Jannie
    Dankjewel voor je compliment. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,ja en ik heb al eerder verteld Tilda is ook mijn favo papier.Eindeloos mee te combineren.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart Jannie, ook leuk gecombineerd, en wat leuk dat je ook regelmatig op mijn blog komt kijken. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart heb jij gemaakt, en wat vind ik dat mooi dat je ook regelmatig op mijn blog komt kijken, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Jannie, Wow! A pink and black card, it's so gorgeous! Lovely elegant feel to your creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is soooo lovely card!! I love those buttons and butterflies.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is gorgeous Jannie, love all the pink!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen