maandag 5 juli 2010

Beterschap.

Heb van de week dit beterschap kaartje gemaakt,het was wel heel warm hé,maar ik heb lekker in huis zitten freubelen.
Ik heb een 3d plaatje gebruikt want je kunt de cute stempels niet naar iedereen sturen.
En af en toe verkoop ik wat kaarten maar dan allemaal met een plaatje van een bloem oid,maar geen poppetjes.
Ik vind het ook wel leuk om te doen een beetje scrap en een 3d plaatje of iets leuks van internet.

Verder wens ik jullie allemaal een hele fijne week toe.

34 opmerkingen:

  1. wat heb je een schitterende kaart genaakt!! heerlijk papier gebruikt en een super plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Jannie, prachtig!!

    Inderdaad , de cute kun je niet naar iedereen sturen. Zelf verkoop ik ook mijn kaarten, maar de cute blijven vaak over, vandaar dat ik er daar niet zoveel van maak. ( wel jammer, want ik vind ze wel schattig)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is die, en idd niet iedereen houd van de cute's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Jannie...mooie kleurtjes.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze kaarten zoals jij ze maakt net zo mooi als met een poppetje ;)
    Het is weer een prachtige beterschapskaart, degene die deze mag ontvangen zal er wel door opgevrolijkt worden.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldschoon kaartje Jannie!!

    Ik heb dat ook hoor dat ze dat niet zo leuk vinden......vooral de ouderen vinden bloemen altijd het mooist!!

    xxxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie, wat een schitterende kaart heb je gemaakt!! prachtig papier gebruikt en een leuk plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, mooie tintjes en inderdaad zo'n 3d plaatje is ook erg mooi.

    Fijne avond nog,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jannie


    wauwwwwww wat een mooie en wat een lieve kleuren een snoepertje

    fijne dag Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh Jannie,wat een prachtig kaartje,lief plaatje.
    En wat een mooi papier en kleuren.
    Leuke details.
    waar haal jij dat lint,daar ben ik al zo lang opzoek na?
    Of wilt u het mij niet vertellen?
    Ook goed hoor,ben echt niet boos.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, this card is sooooo beautiful, really fantastic !!!

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhhhh wat een mooie kaart , heel fijntjes . wat een mooie pons is dat he , hij taat hoog op mijn lijstje hoor.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janiie,
    Cute of niet...het is wéér 'n beeldschoon kaartje geworden. Ik denk dat je me zo langzamerhand 'n beetje gaat aansteken met 3D of internetplaatje en dan kom ik bij jou wel even spieken ;-)
    (en komt jouw moeder de warmte 'n beetje door?)
    Fijne avond en groetjes, Agnes

    Groetjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Jannie!!!
    Ik merk het ook wel, 3d en borduren gaan het beste;)

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Riet,

    Je vraag was waar ik dat lint vandaan had, ik wil je het gerust vertellen maar ik weet het echt niet meer.
    Misschien bij Marlous of op de markt als ik het ergens zie zal ik het voor je kopen hoor.
    Dan stuur ik het wel naar je op.

    Lieve groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jannie ik vind het een beeldschoon kaartje en ik gooi er af en toe ook aan 3D kaart tussendoor. Ik vind het papier zo ontzettend gaaf!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie,

    Wederom een prachtig kaartje en ik ben het helemaal met je eens je kunt niet naar iedereen de "poppetjes" sturen. Ik mail je nog even onze fietstocht, het is heel goed gegaan.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleuren , cute of geen cute ,ik verkoop eigenlijk alles best wel aardig.Ligt misschien ook aan welke mensen je treft.Maar deze moet iedereen toch mooi vinden ?
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card Jannie, wonderful flowers.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij ziet er schitterend uit!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterd weer je kaart jannie als je hier niet beter van word dan weet ik het ook niet hoor ;);)
    fijne dag verder
    groetjessssss desi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel prachtig kaartje. En idd niet iedereen houdt van een stempelkaartje.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Jannie,en inderdaad de 3d plaatjes verkopen het best ik maak er tussen door ook nog een heleboel wanr de vreaag ernaar is erg groot,maar ook nog leuk om te doen. En zeker als je er zo;n mooie scrapkaart van maakt.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooi kaartje weer Jannie! Prachtige kleuren en bloemen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jannie,

    Mooie kaart! Mooie, zachte kleuren en schitterende bloemen heb je gebruikt, helemaal leuk. Wat goed dat je je kaarten verkoopt. Ha, zo veel heb ik er nog niet op voorraad, ben nu nog altijd echt kaarten met een doel aan het maken en daar moet ik soms al mijn best voor doen, hi hi!! Leuk hoor!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helemaal mee eens Jannie!
    Ik ben nu ook bezig met kaarten maken, maar dan zonder lieve plaatjes.Voor iedereen wat wils ;D
    En jouw kaart is prachtig en de kleuren zo zacht en romantisch!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card, and wonderful colours and images.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, Jannie, what a lovely card! I love the colors you have used and the papers are so beautiful!
    Have a great weekend!
    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wow Jannie this is beautiful, what a stunning image
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh this is so very gorgeous!
    Beautiful details and colour!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is stunning Jannie!
    The color is gorgeous with so many wonderful details.
    Stunning work.
    Luv,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen