maandag 12 juli 2010

Especially for you.



Hoi hoi allemaal.
Hoe is het bij jullie al een beetje afgekoeld ?Hier aan de zuidwest kust hebben we regen en onweer.
Ondanks de warmte heb ik toch nog wat gefreubeld.
Ik heb een theedoosje en een tasje gemaakt van het schitterende papier van Melissa Frances.
Dit mooie papier kwam ik bij Marlous van doe@ ding tegen ik dacht dat is gaaf papier voor de tasjes en doosjes.
Ik heb er van de week een paar weggeven en ze vonden ze allemaal heel leuk.
Wens jullie allemaal een fijne dag en voor de vakantie gangers een fijne vakantie!


Van Thea kreeg ik deze 2 awards ,dank je wel hoor.
En ik wil deze doorgeven aan iedereen die nog nooit een award heeft gekregen.


31 opmerkingen:

  1. Wauw Jannie, wat ontzettend mooi gemaakt en wat een gaaf papier!!! ik had meteen zoiets van dat wil ik ook en ik heb al zoveel papier haha. Echt schitterend vind ik het en wat een origineel idee om die bloem van kant te maken ik heb het nog nergens eerder gezien toppie hoor. Het is hier iets afgekoeld na een flinke onweers-regenbui. Je hebt de award verdiend je maakt zulke mooie creaties en altijd een leuke reactie bij een ander.
    Groetjes en een fijne dag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een schitterende doosjes, en gefeliciteerd met je awards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat waanzinnig mooi Jannie ,en geweldig papier.
    Zal er ook eens naar kijken als ik weer bij Marlous kom.Gefeliciteerd met je awards.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze prachtig. Het papier dat je gebruikt hebt is ook heel erg mooi.
    Gefeliciteerd met je award.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jannie,

    Ze zijn weer schitterend! Melissa Frances heeft inderdaad een hele mooie papierlijn met bloemen.
    Hier begint het nu ook weer te rommelen, hopelijk koelt het dan wat af.
    Fijne dag!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kado'tjes weer! Kan ook haast niet anders met zulk prachtig papier he. Na de vakantie ga ik ook weer eens naar Doe-a-ding...

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi setje heb je weer gemaakt Jannie. Dat papier is inderdaad prachtig.Helaas bijna nergens te koop. Maar onze Marlous heeft het weer weten te scoren natuurlijk ;-)

    Van mij mag het nu wel lekker gaan waaien, vind je niet, dan wordt het in huis tenminste ook lekker.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jannie, dat is inderdaad geweldig mooi papier zeg!!! En je creaties zijn weer fantastisch geworden... dat je nog zoveel fut hebt met die warmte phoe!
    Ik vind je lint trouwens ook erg mooi.
    Vanmiddag heeft het hier een paar keer wat geregend en gerommeld, maar nu is de zon met haar warmte weer helemaal terug hoor. Maar toch ben ik wel blij met zo'n heerlijke zomer!
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige doosjes Jannie,wat een mooi papier is dat zeg.
    Prachtig hoe je dat kant met die bloem gedaan heb.
    verder mooie details.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jannie,

    Heel mooi gemaakt, zeg! Kan me voorstellen dat je daar goede reacties op ontvangt! Helemaal leuk!
    Het is hier in Amersfoort maar heel ietsje koeler, helaas, maar door alle regen nu weer heel vochtige lucht... word je ook niet vrolijk van... Maar ja, we gaan gewoon door met freubelen, toch?! Hoort er bij!
    Fijne dag!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tjee wat gaaf wat je hebt gemaakt, wat ziet dat er mooi uit zeg!! gefeliciteerd met de awards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Jannie, These are totally stunning. I love the pretty box. Wonderful creations!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo te horen wordt iedereen al een stuk vrolijker :D
    Gefeliciteerd met je awards Jannie!
    Prachtig weer gemaakt en als je nog een zo'n juweeltje maakt, dan denk ik ga ik zelf ook proberen>het gaat enorm kriebelen als ik dat alles mooi zie!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jannie ze zijn weer Super geworden, wat een prachtige bloem heb je gemaakt en het papier is eruuuuuuuuuuuug mooi zeg.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie creaties Jannie!!
    Prachtig.
    en gefeliciteerd met je awards.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige doosjes Jannie en supergaaf papier!!
    Gefeliciteerd met je awards.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er schitterend uit, heel mooi papier, lekker romantisch.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow Jannie these are just amazing
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh gorgeous creations, so beautiful.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jannie, this is absolutely gorgeous.
    So girlie, so feminine, so elegant!
    Love it!
    Luv,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oohh wat een supermooie creaties Jannie!!! En het papier...wat schitterend. Erg mooi! Zijn het losse vellen of is het een blok? Ik wil deze week ook nog graag naar Marlous..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wowwwwwwwww wat een prachtig doosje en tasje heb je weer gemaakt jannie
    ik snap best als je dit zo weg geef dat de ontvanger het geweldigggggggggg vind zeg !!!
    fijne dag verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wouw wat mooi. Daar zullen degene die ze ontvangen wel erg blij mee zijn!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jannie wat zijn ze weer mooi,vooral het doosje
    Je hebt ook heel mooi papier hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jannie, wat een mooie doosje heb jij gemaakt, je hebt daar ook mooi bijpassend papier, erg mooi hoor!
    Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig mooi en het papier ook (heb het zelf ook)en mooie details
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jannie,
    Ja, ik ben weer aan het bloggen geslagen.... pfff, het was mij te warm om te bloggen en te freubelen....alles plakt enz enz.
    Maar jij bent nog lekker bezig geweeest en je hebt echt weer twee KNALLERS gemaakt!!
    Wat een prachtig papier en het lintje van het doosje vind ik helemaal super in die twee kleurtjes.
    Hier nu, na één dagje wat koeler begint het buiten weer redelijk op te warmen..... dus ik ga nog even verder bloggen en vanavond maar 's aan de freubel voordat het weer te warm wordt.

    Gezellige avond en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, what the gorgeous boxes! I love them both! Lovely pink!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. je maakt prachtige dingen
    Bedankt voor je reactie op mijn blog. groetjes Hanny
    http://kaartengallery.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Jannie,

    Bedankt voor je leuke reactie op m'n blog! Inderdaad niet snel saai als je lekker blijft afwisselen!
    Voor zo ver ik weet, heb ik geen familie op Goeree en Overflakkee, mijn familie komt uit Appingedam in het hoge noorden, precies de andere kant op, ha ha!!

    Groetjes en fijn weekend,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen