zaterdag 17 juli 2010

Happy Birthday.

Hoi hoi,

Deze keer een verjaardags kaartje, dit kaartje heb ik een paar weken geleden gemaakt maar nog niet laten zien.
Van de week weinig gefreubeld, druk met van alles en nog wat maar geen hobby.
Maar goed vanmiddag heb ik heerlijk wat thee doosje zitten maken, maar die komen later weer op blog, ze zijn nog niet helemaal klaar.
Het kaartje heb ik gemaakt met het Bo Bunny papier, de stempel is van Just Rite en het plaatje van internet.

Ik wens jullie een hele fijne dag en iedereen die vakantie heeft een hele prettige vakantie.

29 opmerkingen:

  1. Hallo Jannie,
    Wat een geweldige kaart, met heel veel oude en nieuwe technieken.
    Groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje. mooi di kleuren ook zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jannie
    Wat een gezellige kaart , erg mooie kleuren.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje weer Jannie. De kleuren zijn prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje is dit weer geworden. De kleuren passen weer zo schitterend bij elkaar. Heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jannie,

    Dit kaartje, echt weer helemaal Jannie. Ik vind hem prachtig.
    Fijne dag en tot horens, ga zo nog even lekker fietsen....
    (doe@ding is een superwinkel, bedankt voor de tip, ik had in mijn bestelling jouw naam genoemd vonden ze leuk)

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig en zo lekker vrolijk is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje,mooi kleuren en details.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jannie
    wat een mooiiiiiiiiiiiiii kaartje en wat een mooie kleuren schitterend

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Jannie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Jannie, mijn moeder en ik zitten samen even te kijken naar je nieuwste kaartje en we vinden hem weer super geworden! Natuurlijk zijn we erg benieuwd naar je theedoosjes.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart wéér!! Mooi als altijd!
    Dit papier heb ik ook nog liggen van het clubdag project bij Tiets.
    En ja, lekker hè weer aan de hobby nu het temperatuurtje wat aangenamer is.
    Ik heb in ieder geval de smaak weer te pakken :-)

    Fijne zondag nog verder en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Jannie!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een echte scrapkaart Jannie. Leuk gedaan hoor;)
    Mooi die paarse tinten in combi met een 3dplaatje. Helemaal toppie.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat een prachtig kaartje Jannie,lief dat plaatje.
    En die tekst vind ik zo mooi,ik heb ook zo ste besteld bij marlous.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jannie, een leuk en origineel kaartje heb je weer gemaakt zeg. Leuk idee zo met die strikjes.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw dat ziet er weer schitterend uit. Echt een blikvanger.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart had je weer gemaakt jannie
    ik ben ook benieuwd naar je theedoos :D
    fijne dag verder wat een weertje hé
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw..een supermooie kaart
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww prachtige kaart geworden, Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jannie,

    Wat is hij leuk geworden, mooi papier is dat, die met die streepjes vind ik helemaal super! Mooie afbeelding er bij en helemaal klaar zo!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow!
    What a beautiful creation!
    Gorgeous work!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jannie,

    Wouw wat veel moois op je blogje zeg ;) ja ben er eventjes niet geweest en je maakt me toch weer wat moois ;) prachtig hoor. Lekker weer die romantische style ;) heerlijk. Ik geniet elke keer weer als ik op je blogje kom!

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een schitterende kaart Jannie!!! Het papier is ook zo mooi hè met al de glitters erop... Ik heb er gisteren een kaartje mee gemaakt maar moet nog op de kiek.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow Jannie what stunning work...so beautiful
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig weer Jannie!
    De kleuren zijn fantastisch en de strikjes gewoon beeldig !
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen