woensdag 21 juli 2010

Happy Birthday.

Ondanks de warmte heb ik vorige week dit kaartje nog gemaakt met het mooie Tilda papier.
Deze lijn was helemaal op maar van mijn dochter kreeg ik weer nieuwe voorraad.
Dank je wel Antoinette.
Ik heb de vlinder mal maar weer eens te voorschijn gehaald en dit is het resultaat van toch wel een warme dag in juli.(lol).
Wens jullie allemaal een fijne dag en geniet van het mooie weer al is het soms wel een beetje heel warm maar alles beter dan kou en regen.
Bedankt voor het langskomen en jullie lieve berichtjes die ik altijd met heel veel plezier lees.

39 opmerkingen:

  1. Wauw...een prachtig kaartje en het blijft mooi het tilda papier.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldig kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jannie, je hebt weer een plaatje van een kaart gemaakt zeg. Leuk van je dochter om je het Tilda papier cadeau te doen. Het blijft mooi papier. Lief tekststempeltje.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig plaatje ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een schitterend kaartje gemaakt echt super.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jannie je kaartje is weer schitterend!
    het blift mooi dat Tilda papier,en enig die vlinder.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi weer!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jannie, schitterende kaart! De kleuren zijn zo mooi bij elkaar gekozen en de vlinder is he-le-maal top!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend, ozo mooi met die grote vlinder!! een prachtige kaart jannie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow dit is een prachtige stijlvolle kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOi Jannie,

    Ja wel een warme dag, maar een schitterende kaart. En leuk dat je de vlinder weer van stal hebt gehaald ;) supers.

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jannie,

    Prachtig! Ben deze week ook weer bezig geweest met de vlinder. Zal hem straks even posten.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie het al , ondanks de hitte presteer jij het toch om weer een prachtig kaartje te maken ;-)
    Nou het is vandaag nog best warm , dus hup, aan de gang hihihi

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wow Jannie! I absolutely love the papers and this butterfly is amazing! You are such an artist!!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje!! Het papier blijft mooi en die vlinder is super xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh this is fabulous Jannie, love it.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je kaartje is weer een plaatje mooi combi zo

    doeiiiiiiiiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kaart weer heel erg mooi geworden. En wat heerlijk dat je van je dochter weer van dit mooie papier hebt gekregen. Tilda blijft prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart heb je weer gemaakt jannie
    en die vlinder blijft ook een toppertje zeg !!!
    fijne dag verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou hij is weer prachtig geworden en Jannie, het eigenlijk te warm om kaartjes te maken maar ja het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan hé. Wat lief van Antoinette dat je ze nog een nieuw voorraadje heeft gegeven het is ook zulk schitterend papier.

    Fijne dag nog.

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow!
    This is so very beautiful!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowww Jannie,Wat een prachtig kaartje,zo mooi is dat papier toch,schitterend die vlinder,leuke details verder.
    Laat het maar gauw herfst worden,daar verlang ik heel erg na.
    De gezellige avonden.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi

    schitterende kaart!!

    die vlinder blijft mooi!!

    en het papier is ook altijd mooi!!


    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooo, wat een hele elegante kaart Jannie.
    De kleuren combinatie heel erg mooi en de grote vlinder vind ik ook geweldig.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Jannie! Wat een geweldig mooi kaartje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wowww this is absolutely beautiful Jannie!!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow Jannie another fantastic card, I love that huge butterfly its beautiful
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tja, wat moet ik er nu weer van zeggen....ik weet het niet meer hoor behalve dat het weer 'n reuze mooie kaart is!
    (ik ga je binnenkort maar eens m'n adres mailen :-)

    Groetjessss.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorgeous card Jannie, Love the colours and that butterfly is a great focal point!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jannie,

    Wat een mooie kaart, super leuk gemaakt! Dat papier past perfect bij een vlinderkaart!! Ik heb die mal ook nog liggen, maar hem nog niet eens gebruikt, oeps... maar als ik dit zo zie, krijg ik er wel erge zin in! Gauw weer aan de knutsel! Mooi gemaakt, Jannie!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jannie , wauwwwwww wat een mooi kaartje . Helemaal mijn kleurtjes en de vlinder JA om van te smullen zo mooi !! . Ben gek op vlinders.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wonderful card!
    I love the butterfly!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. schitterend kaartje en prachtig papier,
    leuk zo met die vlinder.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jannie,
    net terug van vakantie en even genieten van wat ik de laatste tijd gemist heb... Wat een schitterende creaties zijn er bij gekomen.... Groetjes
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooowww deze heb ik helemaal gemist. Ook van dat prachtige Tilda Papier. Mooi zeg met dat zwart. Ik moest er in het begin aan wennen maar ben nu ook overstag.
    Prachtig ook die vlinder. Ik heb hem ook nog in de kast liggen. Nog helemaal in het nieuw. Zal hem ook eens gauw gaan gebruiken;)

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen