zaterdag 31 juli 2010

Have a great day.



Hoi Allemaal,
Deze keer een paar kado tasjes gemaakt van het mooie magnolia papier.
Lekker zomers, alhoewel het hier buiten heel erg bewolkt is en dus weinig zomer is.
Wel heel jammer voor iedereen die vakantie heeft,maar om te freubelen is het heerlijk weer.
De bloemen zijn van Marianne en de vlinders van Joy.
De randen heb ik gemaakt met een Martha S. pons en de rest spreekt voor zich.
De tasjes zijn zo leuk om zomaar weg te geven ik doe er een stukje zeep in of een klein tubetje handcrème.En een zakje snoepjes is ook altijd leuk.
Wens jullie allemaal een heel fijn weekend en bedankt voor jullie bezoekje.

26 opmerkingen:

  1. hoi


    prachtige tasjes heb je gemaakt!!!

    leuk om cadeau te geven en te krijgen!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jannie,
    Ook in deze kleur zijn ze erg leuk, ik heb ze als workshop gedaan met Tilda papier, supermooi en erg leuk om kado te geven.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk Jannie , mooi papier,de rand van MS doet het geweldig hierbij.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er schitterend uit Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit Jannie.

    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tasjes zijn mooi gelukt en ze zijn inderdad leuk om weg te geven met een aardigheidje erin.
    Hier schijnt de zon hoor, heerlijk.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Jannie! Dat papier van het bovenste tasje vind ik vooral heel leuk... dat zijn aardbeitjes toch? Lekker zomers ondanks de bewolking :-)
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er prachtig uit,mooi gemaakt.
    papier wat ik heb gebruikt voor mijn kaarten is van de action(vintageblok)
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn je tasjes schitterend! geniet maar lekker van dit freubelweer!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige en originele tasjes zijn dit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een leukke tasjes Jannie, super hoor
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo Jannie, weer prachtige tasjes! De kleurtjes zijn zeker erg vrolijk en weer super aangekleed!
    OK, dan moet ik me aan mijn woord houden en ook eentje gaan maken ;D
    Gelukkig ben ik in hele knutsel-bui de laatste dagen hi,hi,hi.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tasjes, leuk om te geven maar nog leuker om te krijgen hihihi.
    Dat magnoliapapier blijft wel heel leuk hé
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn prachtig. Staan ook nog steeds op mijn verlanglijstje om te maken.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele mooie tasjes Jannie! Het papier is prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wow!
    What beautiful creations!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Jannie,

    Wat een leuke tasjes! Vooral de bovenste vind ik zelf erg leuk, met die mooie kleuren en papier. Super idee om zo iets kleins weg te geven, veel leuker dan in een standaard cadeaupapiertje! Helemaal leuk!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gave tasjes Jannie! Ik heb er vorige week ook een gemaakt (binnenkort op mijn blog).
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HOi Jannie,

    Tjonge wat een reacties, moest ffkes scrollen voor dat ik je een reactie kon geven :). Ik vind het twee prachtige tasjes om te zien en wat leuk de bloemen die erop zitten. Schitterend om te zien.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel voor je altijd hele lieve reacties Jannie!
    En graag als je kunt de patronen voor de doosjes en tasjes.Ik was al een beetje rond aan het kijken voor wat leuks, maar nu krijg ik ze uit de eerste hand :D
    Super BEDANKT!
    groetjes Ula
    P.S.Op mijn blog kun je mijn mailadres vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je doosjes zien er helemaal geweldig uit!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoiiii Jannie,
    Ben even in blogland om je mooie creaties weer te bewonderen. De tasjes zien er weer super uit en de laatste 2 kaartjes weer helemaal als altijd: geweldig mooi!!!
    Mijn inspiratie is op het moment ver te zoeken, vandaar dat we morgen maar 'n dagje Middelburg gaan doen. Misschien vind ik daar wel wat van de jouwe .... :-) (al ligt het nog niet direct in de buurt) Heb al een mooie stadswandeling uitgeprint en als het weer 'n beetje meezit zal het vast een leuke dag worden in het Zeeuwse.
    Je hoort nog van me en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie,

    Dat ziet er super uit, moet ik ook eens proberen!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So pretty Jannie, love the red/white one!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow these are brilliant, beautiful colours and so beautifully made
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende tasjes Jannie! En uh....ik heb iets leuks voor je op mijn blog! Kom je het ophalen? ;)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen