donderdag 5 augustus 2010

Especially for you.


Hallo allemaal.

Deze keer eens heel wat anders,ik heb me gestort op een paar mannenkaarten.
Deze serie's papier lenen zich daar heel goed voor en ik dacht laat ik het maar eens proberen.
Het is toch wel handig als je die ook op voorraad hebt.
De eerste kaart is gemaakt met het graphic 45 papier en de zeilboot is een verkleinde foto uit de collectie van mijn man.
De tweede kaart is gemaakt met BG cappella papier dat je voor zoveel dingen kunt gebruiken.
De auto is een plaatje uit het Graphic papier.
Allemaal weer een fijne dag toegewenst en hopelijk komt de zomer gauw weer terug.
Bedankt voor het langskomen en de leuke berichtjes die jullie achterlaten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

24 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie, goh wat een origineel idee om een foto te verkleinen. Je hebt me op een idee gebracht hoor. Je kaarten zijn prachtig geworden en inderdaad heel handig als je ze op voorraad hebt en ze zo kan pakken. Mannenkaarten is altijd wat lastig vind ik tenminste.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mannenkaarten heb je gemaakt...ziet er top uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    wat een schitterende kaartjes!!

    heel erg gaaf gemaakt,en het papier past er perfect bij!!

    het zijn echte mannenkaarten,ik heb daar altijd veel moeite mee!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jij hebt duidelijk geen moeite met mannenkaarten , wat een supermooie creatie's.
    Erg mooie kleurcombinatie's ook.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mannenkaarten zijn lastig, maar jij hebt twee hele mooie kaartjes gemaakt, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende mannenkaarten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn werkelijk schitterend geworden je kaarten!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn schitterende kaarten geworden Jannie! Ik vind mannenkaarten altijd lastig!
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whow schitterend zijn deze originele en stoere kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn prachtige kaarten Jannie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende en zeer sfeervolle mannenkaarten Jannie!Mooie kleuren combinaties en zeer leuke details!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schittrende kaarten en een hele mooieeee mannekaart toppie hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Jannie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé, wat een leuk idee van je om een foto met een kaart te combineren. De kleuren passen allemaal heel goed bij elkaar. Echte leuke mannenkaarten!!
    Lieve groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. these are fantastic mens cards Jannie, I love the fantastic images
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke mannenkaartjesJannie, wat gebruik jij, copics of derwent?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Jannie, wat een supermooi kaartjes echt schitterend gemaakt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HOi Jannie,

    Nou ik vind ze alle twee geweldig gaaf om te zien. Schitterend papier en dan die mooie plaatjes erbij :)!!! Super leuke mannenkaarten gewoon of iemand die helemaal weg is van zijlboten of oude auto's! Top idee!!!!!!! En een foto uit de collectie van je man doet het geweldig!!

    Hugs
    Sylvia

    Liefs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie mannenkaarten Jannie. En idd get Graphic 45 papier is daar zeer voor geschikt. Je kunt er maar op voorraad hebben liggen...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. You make such beautiful card and boxes:))
    i am now a follower,hope thats ok

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wowwww Jannie,Wat een schitterende kaarten,echt klasse meis.
    Prachtig papier zeg,heb ik nog niet eerder gezien.
    Ben er weg van,complimenten hoor.
    Ben je op vacantie,ik bel je al van af donderdag.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi jannie wat een mooie kaarten maak je zeg ben volger geworden van je blog want ik wil wel vaker kijken naar je mooie kaarten

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Jannie,
    These are all wonderful. Bright colours, fantastic images and so well crafted. Gorgeous.
    Hugs,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen