donderdag 19 augustus 2010

Voor elk wat wils.



Deze keer weer een paar theedoosjes.
Ze zijn zo leuk om te maken en ook om zomaar weg te geven.
Van binnen zitten er 4 theezakjes in en wat snoepjes.
Ik denk dat ik er straks voor de kerst ook maar wat ga maken en dan zakjes kerstthee met kerstkransjes er in hmmmm lekker of zal ik er een stukje roomboter amandelstaaf indoen.(krijgen jullie al zin in dec).
Nee hoor grapje ik hoop zo dat de zomer nog terug komt of dat we een mooi najaar krijgen.
Want ik hou helemaal niet van de winter ik ben een echt zomer mens.
Wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend en bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Ps het patroon heb ik bij Kitty vandaan, zij heeft zoveel mooie creaties met patronen op haar blog staan.

37 opmerkingen:

  1. Ik vind het stuk voor stuk prachtige doosjes,heel veel mooie details.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk Jannie. Ideaal om er op voorraad te hebben staan.
    En geef mij ook de zomer maar. Hopelijk is de rest van aug en sept/ okt nog schitterend weer want om nu al de herfst in te duiken...? Maar ook de winter heeft weer zijn heerlijke kanten. Vroeg donker en lampjes, kaarsjes aan...heeft ook zijn charme.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh Jannie wat zijn ze mooi!!! Een prachtige combinaties

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Jannie, these are all just gorgeous. A wonderful selection of colour and embellishments!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Doosjes Jannie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, je doosjes zien er schitterend uit, en alle 3 zo verschillend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven echt heel erg mooi en ook leuk om te maken! Deze zijn weer super om te zien hoor Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit...denk dat ik het ook maareens gaat maken...enig.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhhhhhhhh Jannie wat een mooie Gift boxen ze zien er zo mooi uit prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk die doosjes, ik zal er toch ook nog eens één moeten gaan proberen te maken.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wowwww Jannie,Wat een schitterende doosjes,zo mooi papier heb je gebruikt.
    Prachtige details,kan nog een hoop van je leren meis.
    De eerste steek met kop en schouder er boven uit.
    De kleuren.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende doosjes Jannie ,erg mooie kleuren papier , en prachtig gedecoreerd.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt allemaal even mooi hoor. Zien er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig wat een leuke theedoosjes, ik vind ze alle drie schitterend, en idd erg makkelijk als je wat in voren hebt, zo heb je altijd een leuk kadootje om weg te geven.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meid wat zijn ze mooi alledrie, zou niet kunnen kiezen, en voor de kerst op je ook al wat moois in petto, krijg er trek van.

    het weer wordt beter hoor, het gaat weer lekker warm worden (zeggen ze)

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow Jannie these are stunning...so beautiful
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allemaal even mooi!!!
    Ik zou niet kunnen kiezen hoor;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Jannie,

    Wat zijn ze mooi geworden, leuk om te zien in die verschillende kleuren en stijlen zo!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jannie,
    Stuk voor stuk prachtig, kan nog wat van je leren.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze mooi en leuk, ik moet
    ook maar eens een kijkje op dat blog nemen.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige theedoosjes heb je weer gemaakt, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend ;leuk Jannie ze zijn stuk voor stuk prachtig leuk om weg te geven maar....nog veel leuker om te ontvangen daar kom je goed mee voor de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zien er stuk voor stuk weer geweldig uit. Ik heb zo'n doosje nog niet gemaakt, maar ik krijg wel de kriebels om er aan te beginnen.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. je theedoosjes zijn schitterend geworden echt mooi
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, keuze genoeg. Ik vind ze allemaal even mooi, ik zou niet kunnen kiezen. Super gedaan.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous gift boxes Jannie, pretty colours
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende doosjes heb je gemaakt Jannie!
    Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Niet alleen prachtig, maar ook erg elegant zijn weer jouw doosjes Jannie!
    Wat een geweldig idee voor de Kerst of ook voor Sint(met pepernoten in het schoentjes)! ;D
    Niet vergeten dus.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi Jannie, na mijn mail toch nog even gauw een reaktie plaatsen bij je post.
    Wat zijn ze weer leuk geworden deze theedoosjes zeg!! Echt zó leuk om iemand eens mee te verwennen.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, ze zijn stuk voor stuk prachtig, Jannie! En ze zijn inderdaad zó leuk om zomaar weg te geven, en zeker ook straks met kerst. ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. woww wat een schitterende doosjes heb je weer gemaakt jannie
    ik ben nu al benieuwd naar de kerst doosjes hoor
    geweldiggggggggggggggg
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Jannie,
    Wat zijn ze weer alle drie super leuk/mooi geworden! Volgende week is mijn zus jarig en denk dat ik ook maar 's zo'n doosje voor haar ga maken :-) Het weer is er nu wel voor, bah het lijkt wel herfst hier maar ja je doet er niets aan! (haha, verhuizen naar 'n warm land)
    De mannenkaarten vind ik ook hartstikke mooi geworden, vooral die met de foto van het schip!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is dit mooi, binnenkort wil ik dit ook eens gaan proberen, heb het al vaker voorbij zien komen, is echt super.

    Liefs Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie doosjes. Ik ga snel kijken op Kitty's blog. Bedankt alvast voor de tip.

    Lieve groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. HOi Jannie,

    Wat een prachtige doosjes heb je gemaakt zeg! Onwijs mooi om te zien in verschillende kleuren ook nog eens ;) geweldig hoor!!!!!!!!

    Hugs
    syl

    BeantwoordenVerwijderen