dinsdag 7 september 2010

Merci doosjes en Cadeau tasjes





Hoi Allemaal,

Ja ik ben helemaal van de cadeau doosjes op dit moment.
Heb nog al wat verjaardagen deze maand , de ene keer doe ik er een VVV bon in, de andere keer een stukje zeep en nu heb ik weer wat kaarsen gekocht, ook altijd leuk om te krijgen, zeker nu we de herfst weer in gaan.
En zo heb ik voor niet te veel geld toch een leuk cadeautje.
In de bovenste doosjes heb ik Merci reepjes gedaan, erg leuk om weg te geven!
Het papier is van Melissa Frances.
Bedankt voor jullie bezoekjes en de vele leuke berichtjes.

37 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige doosjes, Jannie, ze zijn gewoon chique.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gohh, Jannie wat een mooie doosjes weer, ik zou best wel jarig willen zijn deze maand ;)
    Leuke kadootjes om te geven en te mogen ontvangen.
    Lieve groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie
    Ze zijn weer prachtig !!!!
    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowwwwww lieve Jannie,wat schitterendddd gemaakt,zo prachtig papier,mooie kleuren.
    Beeldschoon.
    Ik bel je van de week nog wel even,als ik weer een beetje rustig bent,moet weer het zie........... in.

    doeiiii Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Jannie, wat een super mooie creaties weer!
    Je hebt in ieder geval niet stil gezeten zie ik wel.
    En het papier vind ik ook helemaal geweldig!!
    (binnenkort hoor je nog van me hoor)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jannie, wat heb je een hoop gefreubeld zeg!
    En allemaal even mooi!! Je hebt helemaal gelijk ook... zo'n kadootje is leuk om te geven, maar zeker ook leuk om te krijgen. ;-)
    En die kaarsen vind ik een goed idee... wij hebben ze hier ook al regelmatig aan hoor.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jannie,

    Wat heb je ontzettende mooie doosjes gemaakt.
    En het papier is ook zo mooi.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het ziet er allemaal geweldig mooi uit en wat een prachtig papier heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig zijn deze leuke kadootjes om te geven of te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi

    zo jiij bent lekker bezig geweest en hoe,prachtig zijn ze!!

    heel mooi papier heb je gebruikt super!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is schitterend!! Cadeaudoosjes zijn superleuk om te maken en te geven... en zeker als ze zo mooi zijn als deze. Prachtig papier en heel leuk versierd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, Jannie wat heb jij weer prachtige juweeltjes gemaakt.De jarigen die ze krijgen zullen net zo blij zijn met de inhoud als met de verpakking!
    Jij hebt echt een super oog voor vinden van een mooi papier!

    En over de Kerstkaarten, als jij weer die super mooie kerstster stans te voorschijn halt, dan tower je weer de een super kertskaartje naar de andere... dus ook geen last meer van stressen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jannie, je hebt hele mooie doosjes gemaakt hoor, leuke kleurtjes papier heb je gebruikt.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo hé, jij bent ff creatief geweest Jannie!!! Alle kadootjes zijn superleuk. Schitterend papier ook. En het is ook zo leuk om te geven hè?
    PS: ik hoop de volgende maand jarig te zijn...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Morgen Jannie, Wat een prachtige doosje heb je weer gemaakt en wat een schitterend papier heb je gebruikt zeg, wat een mooie Corners heb je op de bovenste gedaan heb je die nieuw.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke doosjes en tasjes, je bent goed bezig zeg!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kadoverpakkingen,mooie kleurtjes
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk doosjes Jannie, prachtig papier!
    alles kleuren passen zo mooi bij elkaar..

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow dat ziet er weer super uit...mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww dat ziet er schitterend uit Jannie! Helemaal super zo'n tasje!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben niet zo van de doosjes,maar dat neemt niet weg dat ik deze toch wel heel erg mooi vind.Geweldig papier ook Jannie Jammer dat we elkaar niet gezien hebben bij doe@ding.Maar hou mijn blog in de gaten,want volgende maand heb ik 2 markten.Daar sta ik met heel veel hobbymaterialen.En het is hier in de buurt,dus voor jou niet zo ver weg.Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo...jij hebt niet stil gezeten!
    prachtig hoor, allemaal even mooi;)
    papier blijft super!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jannie,

    Ze zijn stuk voor stuk weer prachtig geworden.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jannie je creaties zijn super mooi zeg!!
    en leuk om te krijgen ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jannie,

    Zo hé, daar ben je druk mee geweest, maar met wat een mooi resultaat! Ik vind het echt helemaal super! Mooie stijlvolle kleuren!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jannie

    Wat ben jij toch weer ijverig geweest want ik zie hier zoveel moois van jou!!

    geweldig hoor....mijn complimenten !!

    xxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je creaties zijn weer prachtig Jannie, het zijn hele mooie kadootjes! Prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo jij bent lekker op dreef. Wat een schitterende creaties zeg!!!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. eindelijk weer eens tijd om bij je te komen kijken en wauuw wat heb je allemaal mooie dingen gemaakt! zoals ook deze creatie, ziet er echt super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WOW BEAUTIFUL!!!! Look at all of your details..
    STUNNING girlie..
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jannie, ze zien er superleuk uit. Leuk hoor. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De doosjes op zich zijn al kadootjes ...ze zijn superrrrrr mooi Jannie , lijkt me geweldig om te krijgen !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. geweldig wat een leuke doosjes en zo mooi papier, echt super mooi gemaakt.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wowwwwwwwwwww these are just BEAUTIFUL Jannie!!!
    Love them!!! :-)
    Have a lovely weekend.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige creaties weer! Je maakt altijd van die prachtige dingen...

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow super gemaakt ben helemaal weg van je tasje zeg...

    BeantwoordenVerwijderen